porschen met pasen

Home Forum Porsche Uitstappen porschen met pasen

• Maker
    Discussie

• liev930
    Deelnemer

Beste Porschisten,

Wij nodigen U, alsook uw vrienden, uit op dit treffen dat plaats vindt op PAASMAANDAG 9 april 2007.
      te Lokeren.

Locatie: http://www.biznishotel.be Zelebaan 100 -9160 Lokeren
      Organisatie : Lieven en Peter (Porsche-club Tielt) http://www.porscheclubtielt.be
      Aankomst: tussen 8u00 en 8u30 (ontbijtbuffet + uitdelen roadbook)
      Briefing : 9u15 (start om 9u30)
      Waarheen : een aangename toertocht langs Vlaamse en Nederlandse stille waters
      Spijzen en drank :- ontbijtbuffet (biznishotel, Lokeren)
      – aperitiefstop (Drie goten, Hamme)
      – middagmaal – soep,hoofdgerecht* met wijn en koffie- (biznishotel)
      (*keuze tussen hoevekip in champignonroomsaus en krieltjes of gebakken victoriabaars met bisqueroom en penne )
      – dessertstop (koffie en appelgebak, Zomerlust, Axel Nederland)
      – afscheid met drankjes+prijsuitreiking FG-PORSCHE te Lokeren
      (prijzenpot twv. < 700 € ) Deelnameprijs: PCT Leden en leden andere Porsche Clubs: volwassenen : bij inschrijving VOOR 23/03/07 ; 47 €/pers. Bij inschrijving NA DIE DATUM ; 52 €/pers. kinderen (tot 12 j): 27 €/kind Niet- Leden: volwassenen : bij inschrijving TEGEN 31/03/07 ; 55 €/pers. kinderen (tot 12 j): 30 €/kind Inschrijving : uiterlijk tegen 31 maart 2007 NB; wij bieden de verst wonende Porsche deelnemer een gratis overnachting aan in het biznis hotel te Lokeren . (bij inschrijving voor 23/03/2007 en dit voor de nacht van zondag op maandag.) (standaard type 1) Aanbieding eventuele overnachting: wij hebben met het Biznis hotel voor de nacht van zondag op maandag uitstekende voorwaarden kunnen afspreken. Wie interesse heeft wordt verzocht rechtstreeks met het hotel contact te nemen (tel: 09 326 85 00, fax 09 326 35 01. Vermeld “porschen met pasen” om van dit uitzonderlijk tarief te kunnen genieten!) PRIJS PER KAMER (exclusief voor P+P deelnemers) Single Dubbel Voor vroege boekers (slechts 4 kamers beschikbaar!) standaard type 1 € 57 € 68 Standaard type 2 € 60 € 72 Superior type 1 € 72 € 83 Superior type 2 € 87 € 98 Studio € 105 € 117

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 142)
      • [quote=”liev930″:2d3jwj9m][quote=”targaboy”:2d3jwj9m]iedereen die foto’s heeft gemaakt mag deze doorsturen naar PCT_@msn.com

zo kunnen wij ook onze site aanvullen met een selectie mooie fotos

😆 groetjes

MIGUEL[/quote]

wij (Peter en Lieven -organisatoren-) zouden liever de foto’s bij ons toegestuurd krijgen. Wij maken wel de nodige selectie. Daar wij anders nooit foto’s hebben van ons evenement.

thanks[/quote]

Ik moet nog eerst wat tijd vinden om een selectie te maken en die stuur ik jullie zeker door.

[quote=”targaboy”:adz33635]iedereen die foto’s heeft gemaakt mag deze doorsturen naar PCT_@msn.com

😆 groetjes

MIGUEL[/quote]

wij (Peter en Lieven -organisatoren-) zouden liever de foto’s bij ons toegestuurd krijgen. Wij maken wel de nodige selectie. Daar wij anders nooit foto’s hebben van ons evenement.

thanks

Mooie reacties.
            Ik wacht op meer fotootjes.
            Wie staat daar eigenlijk boven op die brug ❓ 😯

iedereen die foto’s heeft gemaakt mag deze doorsturen naar PCT_@msn.com

😆 groetjes

MIGUEL

Kan bovenstaande enkel beamen.

Was weer een super leuke dag waar we nog volop van aan het nagenieten zijn…
                Dank aan de organisatie!

En ja, in Nederland toch spontaan het tweede kopje koffie gekregen 😆

Foto’s volgen later… hier alvast een voorproefje

Hehehe Setakira 😆

Het was idd een leuke rit!
                  Goede organisatie, een MASSA Porsches, vele leuke mensen met de bijhorende babbels, prachtig weer, zeer mooie landschappen en weggetjes doorheen de velden (mss iets téveel “cassis” en stof?), enz… Ook nog eens super bedankt aan Bart voor het goede co-piloteren, zelfs tijdens de rally-notas 🙂 )

Fototjes volgen uiteraard nog wel, maar ik ben er nu ook te moe voor 😉

Greetz,

SidewindR.

Ook net terug thuis, ja ok even nog langs familie geweest maar was toch pas rond 21u thuis (rond 19u30 vertrokken bij FG).

Alles was perfect (deze keer wel de rally rit volledig kunnen uitrijden 🙂 , fotos en dergelijke zullen later komen want ben nu doodop. Heb wagen snel aan de ketting gelegd en zelfs alles er nog ingelaten, is voor morgen. Morgen of overmorgen ten laatste zal ik fotos posten (hopelijk zijn ze gelukt met nieuwe toestel want oude stribbelde teveel tegen vandaag…)

En nog eens een merci ook aan Mark om copiloot te spelen, viel goed mee en anders was het voor mij ook minder leuk om gewoon te moeten volgen. We hebben vandaag kunnen genieten van de mooie natuur, de vele wagens, de frisse (soms minder frisse) geuren, de mooie kleuren, de warme zonnestralen en de lekkere meiden 😆

Hoe lang hebben we nu weer op die T gestaan Mark? Daar waar die 2 meiskes hun truitjes aan het uittrekken waren voor de warme zonnestralen en waarbij we telkens zeiden: Neen nog even wachten met inslaan want er komt wagen van links, er komen er 2 van rechts, daar in de verte komt er nog een traktor aan dus nog even wachten…. 😈
                    En die amazones te paard waren ook niet mis 😉

Anoniem

Terug thuis en super geamuseerd. Een héééél grote thank you aan Seta voor me mee te nemen in zijn pareltje. Een paar keer verkeerd gereden maar viel al bij al goed mee (eerste keer co-piloot he).
                      Het weer, ja, dat had niet beter gekund. Zalig. Zelfs een kleurke opgedaan, héél de dag open gereden.

ook voor de organisatie een thx. Was helemaal in orde. Uiteraard ook dankzij het gezelschap van de andere forummers.

zeker tot de volgende keer (maar dan met de eigen P hé)

superdagje met superweer in je superporsche toegewenst!! 🙂 )

we wachten vol spanning op de foto’s….

Aan allen een heeeeeele toffe dag gewenst!

Anoniem

thank you Seta, thank you Seta….
                            😀 D D
                            Nu nog de eerste rit met mijn P’tje hé…..

[quote=”beltar”:1hv7f2v2][quote=”liev930″:1hv7f2v2]
                              nog altijd geen verslaggever ❗ 😥 [/quote]

Ik moet dringend een perskaart aanvragen, dan kan ik zeggen dat ik moet werken 😆 😆 [/quote]

ik kan u één geven een spelacial perskaart van de club
                              zou ideaal zijn om ons clubblad zo wa nieuw ellan te geven
                              😆 😆

S2

Kan iemand me vertellen rond hoe laat jullie bij FG-Porsche worden verwacht?
                                Dan kom ik daar de bolides eens bewonderen 😀

[quote=”SidewindR”:1xplm8iy]Jaja, ik kom ook!! 😀

Dankzij Luc gaat het lukken (lol) 😉

SidewindR.[/quote]

YES!!
                                  Ben daarstraks dus mijn Elfje gaan halen!
                                  Er zit een nieuwe koppeling (volledige kit) op (doordat de vorige eigenaar er een foute ingestoken had moest deze al vervangen worden 👿 ) en…….. Een groot stuk van de uitlaatlijn is ook vernieuwd met DANSK onderdelen! M.a.w. nieuwe vlammendemper [size=75:1xplm8iy]”zonder vlammendemper” 😉 [/size] nieuwe gas lijn en nieuwe achterste dubbele pot 😀
                                  Verder ook de kleppen afgeregeld (de motor moest er toch uit en dan gaat dat makkelijk!) nieuwe bougies, enz…
                                  De afgelopen dagen keek ik er dan ook enorm naar uit om hem te gaan halen, ik voelde echt zo die spanning die je hebt als je een nieuwe gaat halen 😉
                                  En man, wat staat hij scherp nu! Luc heeft een paar dingen bijgesteld zodat hij beter bijt en gaat en jawadde
                                  Ja sorry maar als het goed is mag het ook eens gezegd worden hè 😉

Dus… Tot maandag allemaal, ik kijk er écht naar uit!!!

Greetz,

SidewindR.

[quote=”liev930″:2rii7y5l]
                                    nog altijd geen verslaggever ❗ 😥 [/quote]

Ik moet dringend een perskaart aanvragen, dan kan ik zeggen dat ik moet werken 😆 😆

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 142)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.