porschen met pasen

Home Forum Porsche Uitstappen porschen met pasen

• Maker
    Discussie

• liev930
    Deelnemer

Beste Porschisten,

Wij nodigen U, alsook uw vrienden, uit op dit treffen dat plaats vindt op PAASMAANDAG 9 april 2007.
      te Lokeren.

Locatie: http://www.biznishotel.be Zelebaan 100 -9160 Lokeren
      Organisatie : Lieven en Peter (Porsche-club Tielt) http://www.porscheclubtielt.be
      Aankomst: tussen 8u00 en 8u30 (ontbijtbuffet + uitdelen roadbook)
      Briefing : 9u15 (start om 9u30)
      Waarheen : een aangename toertocht langs Vlaamse en Nederlandse stille waters
      Spijzen en drank :- ontbijtbuffet (biznishotel, Lokeren)
      – aperitiefstop (Drie goten, Hamme)
      – middagmaal – soep,hoofdgerecht* met wijn en koffie- (biznishotel)
      (*keuze tussen hoevekip in champignonroomsaus en krieltjes of gebakken victoriabaars met bisqueroom en penne )
      – dessertstop (koffie en appelgebak, Zomerlust, Axel Nederland)
      – afscheid met drankjes+prijsuitreiking FG-PORSCHE te Lokeren
      (prijzenpot twv. < 700 € ) Deelnameprijs: PCT Leden en leden andere Porsche Clubs: volwassenen : bij inschrijving VOOR 23/03/07 ; 47 €/pers. Bij inschrijving NA DIE DATUM ; 52 €/pers. kinderen (tot 12 j): 27 €/kind Niet- Leden: volwassenen : bij inschrijving TEGEN 31/03/07 ; 55 €/pers. kinderen (tot 12 j): 30 €/kind Inschrijving : uiterlijk tegen 31 maart 2007 NB; wij bieden de verst wonende Porsche deelnemer een gratis overnachting aan in het biznis hotel te Lokeren . (bij inschrijving voor 23/03/2007 en dit voor de nacht van zondag op maandag.) (standaard type 1) Aanbieding eventuele overnachting: wij hebben met het Biznis hotel voor de nacht van zondag op maandag uitstekende voorwaarden kunnen afspreken. Wie interesse heeft wordt verzocht rechtstreeks met het hotel contact te nemen (tel: 09 326 85 00, fax 09 326 35 01. Vermeld “porschen met pasen” om van dit uitzonderlijk tarief te kunnen genieten!) PRIJS PER KAMER (exclusief voor P+P deelnemers) Single Dubbel Voor vroege boekers (slechts 4 kamers beschikbaar!) standaard type 1 € 57 € 68 Standaard type 2 € 60 € 72 Superior type 1 € 72 € 83 Superior type 2 € 87 € 98 Studio € 105 € 117

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 142)
      • Veel plezier allemaal. Tot volgende week !

[quote=”stefx911″:17umxexy]
          Toch nen toffe kerel de Seta hé[/quote]

Zeker en vast ! Nen echte brave jongen 😛

Mark , veel plezier gewenst op je eerste rit he

Eerste ritje voor Mark.
            Nu gaat die de smaak te pakken krijgen hoor 😉
            Seta , vergeet niet een hoop fotootjes te maken hé 💡

En nu Mark zelfs aanwezig op een rit!

Toch nen toffe kerel de Seta hé

In orde Mark, heb net geregeld met liev930 dat je met mij kan meerijden.

Zie ook PM

Anoniem

als er nog iemand een zitje vrij heeft 😆

ken

Veel plezier met deze rit mannen (en vrouwen)

hopelijk zien we hier enkele foto’s

[quote=”Setakira”:ykmw168m]Wel ik denk inderdaad als Stefx911, SidewindR en ikzelf erbij zijn dat het je niet zal mankeren aan fotos 😉

Misschien is het daarom ook dat we van die rit van vorige zondag nog niets gezien hebben? (wij waren daar niet bij dus… 8) )[/quote]

we zijn nog altijd aan het nagenieten 😉 😆

Wel ik denk inderdaad als Stefx911, SidewindR en ikzelf erbij zijn dat het je niet zal mankeren aan fotos 😉

Misschien is het daarom ook dat we van die rit van vorige zondag nog niets gezien hebben? (wij waren daar niet bij dus… 8) )

Zo denk ik er ook over Alain , al is dat maar een schrale troost om mijn verdriet in te tomen dat ik niet mee kan doen 😥

Akardjie, ik ga weer vanalles moeten missen.
                            Maarja, er komen nog wel vele ritjes dit jaar.

Liev930, aan fotos zal het zeker en vast niet ontbreken!

En uiteraard sturen we je graag onze beste exemplaren door 😉

SidewindR.

S2

Doen jullie dit jaar ook weer een stop in Lokeren (of in de buurt van Gent ofzo) ? Anders kom ik eens kijken op de stopplaats 🙂

[quote=”beltar”:17w2su7u][quote=”stefx911″:17w2su7u]IDD. Deze rit was vorig jaar zeer mooi en verzorgd.

Spijtig dat je er nu niet bij kan zijn Beltar[/quote]

Ge zou eens moeten weten hoe erg dat is…pffff[/quote]

misschien kom je er ziek van , en kan je maandag niet naar het voetbal 😆

[quote=”GHHALLY”:3n7793gi]Liev930,

heb je ook een nummer voor mij?
                                    🙄
                                    Mvg,

Geert[/quote]

Sorry, heb het al aangepast.

nog altijd geen verslaggever ❗ 😥

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 142)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.