porschen met pasen

Home Forum Porsche Uitstappen porschen met pasen

• Maker
    Discussie

• liev930
    Deelnemer

Beste Porschisten,

Wij nodigen U, alsook uw vrienden, uit op dit treffen dat plaats vindt op PAASMAANDAG 9 april 2007.
      te Lokeren.

Locatie: http://www.biznishotel.be Zelebaan 100 -9160 Lokeren
      Organisatie : Lieven en Peter (Porsche-club Tielt) http://www.porscheclubtielt.be
      Aankomst: tussen 8u00 en 8u30 (ontbijtbuffet + uitdelen roadbook)
      Briefing : 9u15 (start om 9u30)
      Waarheen : een aangename toertocht langs Vlaamse en Nederlandse stille waters
      Spijzen en drank :- ontbijtbuffet (biznishotel, Lokeren)
      – aperitiefstop (Drie goten, Hamme)
      – middagmaal – soep,hoofdgerecht* met wijn en koffie- (biznishotel)
      (*keuze tussen hoevekip in champignonroomsaus en krieltjes of gebakken victoriabaars met bisqueroom en penne )
      – dessertstop (koffie en appelgebak, Zomerlust, Axel Nederland)
      – afscheid met drankjes+prijsuitreiking FG-PORSCHE te Lokeren
      (prijzenpot twv. < 700 € ) Deelnameprijs: PCT Leden en leden andere Porsche Clubs: volwassenen : bij inschrijving VOOR 23/03/07 ; 47 €/pers. Bij inschrijving NA DIE DATUM ; 52 €/pers. kinderen (tot 12 j): 27 €/kind Niet- Leden: volwassenen : bij inschrijving TEGEN 31/03/07 ; 55 €/pers. kinderen (tot 12 j): 30 €/kind Inschrijving : uiterlijk tegen 31 maart 2007 NB; wij bieden de verst wonende Porsche deelnemer een gratis overnachting aan in het biznis hotel te Lokeren . (bij inschrijving voor 23/03/2007 en dit voor de nacht van zondag op maandag.) (standaard type 1) Aanbieding eventuele overnachting: wij hebben met het Biznis hotel voor de nacht van zondag op maandag uitstekende voorwaarden kunnen afspreken. Wie interesse heeft wordt verzocht rechtstreeks met het hotel contact te nemen (tel: 09 326 85 00, fax 09 326 35 01. Vermeld “porschen met pasen” om van dit uitzonderlijk tarief te kunnen genieten!) PRIJS PER KAMER (exclusief voor P+P deelnemers) Single Dubbel Voor vroege boekers (slechts 4 kamers beschikbaar!) standaard type 1 € 57 € 68 Standaard type 2 € 60 € 72 Superior type 1 € 72 € 83 Superior type 2 € 87 € 98 Studio € 105 € 117

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 142)
      • [quote=”TurboElfje”:33a8layx]Tel er nog maar één bij, ik schrijf mij zo direct in en rij samen met mijn nonkel in zijn 930. 70 Porsches zou heel mooi zijn, zullen weer veel treintjes op de baan te zien zijn die dag 😀

sluu en goe weekend aan allen ![/quote]

Momenteel zijn er 73 wagens ingeschreven. 😉
        morgen komt misschien setakira er nog bij 😀
        alsook SidewindR 😀
        dus !!!! de kaap van 80 wagens is in zicht ❓

Tel er nog maar één bij, ik schrijf mij zo direct in en rij samen met mijn nonkel in zijn 930. 70 Porsches zou heel mooi zijn, zullen weer veel treintjes op de baan te zien zijn die dag 😀

sluu en goe weekend aan allen !

allé, we zitten bijna aan 70 wagens.
            nog 10 stuks en we evenaren vorig jaar
            deelnemerslijst kan je zien op http://www.porscheclubtielt.be
            inschrijven kan nog tot zaterdag 31 maart

@ stefx911 ; ik heb uw inschrijvingsformulier nog niet ontvangen?
            betaling oké

voorlopige deelnemerslijst is te zien op het forum van
              volgende site http://www.porscheclubtielt.be
              we hebben verschillende Porsche modellen aan de start
              356,914,924,944,968 ,diverse 911 , een 997turbo ,boxster ,cayman en er is zelf interesse
              van een Engelse 964RS.
              de meeste deelnemers zijn natuurlijk landgenoten ,maar er komen ook enkele deelnemers uit Nederland en zelfs uit Frankrijk.

Indien interesse kan U nog inschrijven tot 31 maart 2007.

greetz,

janickn[quote]Jammer dat porsche914orange er niet bij kan zijn ben namelijk ook jaren een echte bruggeling geweest.quote]
                Heb nog in Ruddervoorde gewoond tot vorig jaar.
                Mss hebben we elkaar al eens tegen gekomen onder de baan ❓
                993 car 4 cab KXF-390 of 3.2 blauw.
                Was je niet op de lenterit ❓

😆 😆 😆 😆 grappig
                  maar ik ben ook benieuwd je eens te zien 8)

Hallo ik heb me ook ingeschreven, even voorstellen Janick komende uit Waardamme ( W-Vl) bezit een polargrijze 911 (’84) turbolook coupé aangekocht van Guy van Fg porsche in 2005 en van beroep zelfstandig hoefsmid ( dus nieuwe pirelli’s voor de echte pk benen). Ben voor het eerst ingeschreven dit jaar in de PCT. Jammer dat porsche914orange er niet bij kan zijn ben namelijk ook jaren een echte bruggeling geweest.
                    Ben wel benieuwd om jullie allemaal eens te ontmoeten, dus tot paasmaandag!
                    nummerplaat is VET 326, passend bij mijn turbolook!

Jammer dat die 2 ritten ergens op een bepaalde plaats ( grens )elkaar niet kunnen ontmoeten , maar ik denk dat de roadboek al gemaakt is van beide ritten , mischien iets voor later in samenwerking met de nederlandse Porschisten , wie weet , Dany

denk 47, wij kunnen niet meedoen.
                        Andere rit in Eindhoven samen met 911/912 club nederland ❗

Hallo, heb me gisterenavond ook ingeschreven, met hoeveel wagens waren we in de Lentebloesemrit ? Dany

Stom van mij 😳
                            Je hebt volkomen gelijk 😉

[quote=”911-lover”:2a1vbm7g]Waaaw, dat is een hoop meer dan afgelopen jaar.
                              Hopenlijk komen jullie weer rond de 80 zoals voor 2 jaar[/quote]

vorig jaar hadden we er ook 80.
                              U hebt het waarschijnlijk op de roeselare rit . waar U 2 jaar geleden meegereden hebt. is niet deze . wij organiseren altijd onze rit met paasmaandag

Waaaw, dat is een hoop meer dan afgelopen jaar.
                                Hopenlijk komen jullie weer rond de 80 zoals voor 2 jaar

[quote=”liev930″:2w44diix]de eerste inschrijvingen zijn reeds binnengekomen,hopelijk halen
                                  we terug de kaap van 80 wagens zoals vorig jaar. 🙂

misschien over het hoofd gezien,misschien voor één van jullie ?
                                  (korste route via mappy) momenteel 44km
                                  NB; wij bieden de verst wonende Porsche deelnemer een gratis overnachting aan in het biznis hotel
                                  te Lokeren . (bij inschrijving voor 23/03/2007 en dit voor de nacht van zondag op maandag.)
                                  (standaard type 1)[/quote]

momenteel reeds een kleine 60 porschkes ingeschreven. 😀
                                  verste deelnemer ; 102.46 km
                                  voorinschrijving tot vanavond ,nadien rest er nog een weekje!!!

[quote=”cab ’88”:5a1knpfz]

Count me in, ik ga dit weekend nog de inschrijving regelen.[/quote]

inschrijving goed ontvangen. 😀 thanks

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 142)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.