Porschen op Paasmaandag 5 april 2021

Home Forum Porsche Uitstappen Porschen op Paasmaandag 5 april 2021

• Maker
    Discussie
  • Na 250 dagen gesloten cafés en terassen is het hoogtijd om FF corona stress af te schudden achter het stuur van onze Porsches.
    In virusveilige omstandigheden spreken we af op Paasmaandag 5 april 2021 vanaf 13u30.
    Roadbook wordt indien nodig vooraf/digitaal bezorgd.
    Locatie wordt later bekendgemaakt maar alleszins ergens in de prov Antwerpen of Limburg.

Wil je deelnemen, klik dan op de rode knop “gaan” op [url=https://porscheforum.be/jomsocial/events/viewevent/147-porschen-op-paasmaandag]deze eventpagina

[/url]

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 45)
    • Volgens mij past ie ( het oudje 911T ) bijna op de achterbank/koffer van de witte EV ,als het een breakversie mocht zijn  )
      @ DST ,  ben je 100% zeker dat rijbewijs cat B volstaat en geen cat  C vereist is  ?      

[quote=”Drip” post=284951″]Ja kom, te snel. Er was er ene aan het treuzelen en ik was het beu…

[/quote]
        Ik denk dat de engelbewaarder en de co-piloot soms het tempo van de piloot niet konden volgen
        Leuke foto’s van Drup !!

XXX

Niet veel getrokken, een paar maar.

Hier zie je hoe klein dat oude 11je is, of hoe groot de Tycan is…

Kontjes

Perspectief op een oudje

was inderdaad een leuk ritje, mede door weinig verkeer en door het niet verwachte zonnetje.
            Bepaalde stukken zouden niet misstaan in een rally, maar “couperen”,zoals Freddy Loix altijd placht
            te zeggen,was er niet bij, dan zat je ofwel in de gracht ofwel vast in de kant.

[quote=”DST” post=284942″]En raar maar waar, ook geen wielerterroristen te bekennen 
              (misschien zat de grootste in zijne Spyder?)[/quote]
              Helaba sloeber! De meeste rijden in de voormiddag, wij zijn pas om 13u30 aan de rit begonnen. En het was berekoud, daar krijg je ijsklompen van op de fiets. Zaterdag zag ik er veel rijden in mijn streek. 

Was idd leuke rit. Op de weg naar huis nog langs de voorgestelde stop gereden, maar wegens paasmaandag daar ook alles dicht.
                Al goed dat we daar dus niet naartoe gereden zijn.
                Bij de volgende rit toch ergens een Toi-Toi Stop inlassen, maar is niet evident tegenwoodig.

@Dirk
                leuke foto-collage 😉 en nog eens merci voor het roadbook.

En raar maar waar, ook geen wielerterroristen te bekennen 
                  (misschien zat de grootste in zijne Spyder?)

Was idd leuk weerzien van bekende gezichten. Lekker sturen langs kleine wegen doorheen een glooiend (landbouw)gebied op de grens tss A’pen en Limburg.
                    Zij die voor het weer waren thuisgebleven zijn er bekaaid van afgekomen. De wegen lagen er droog bij in de kempen en tijdens de rit af en toe een zonnetje.
                    Op de terugweg naar huis heb ik het dak nog open gelegd. Tot halfweg en dan dicht gedaan voor een eerste sneeuwbui. Toen ik thuis kwam was mijn NR plaat vooraan niet meer leesbaar.

XXX

Inderdaad, leuke rit.
                      Spijtig Dirk, is weeral lang geleden.

+1 
                         Het was gezellig ,ondanks beperking door covid regels en de kleine aprilse buien  : 
                         Was ook weer zeer  spannend om achter een “bende” van 10 Porsches aan te rijden waarvan er 9  betrekkelijk luidruchtig waren en ééntje die een futuristisch geluid( UFO-achtig)  produceerde (beetje zoals Kitt in Knightrider). 

Ik vraag me af waar de overige leden  uit regio Apen -Lim  vandaag waren ? thuis in hun bubbel(bad) 

In deze vreemde tijd ,moeten we ons soms  tevreden stellen met minder , maar daarom niet slechter.  

See you hopefully next time too     ,

Mooi ritje anders

Ik had graag mee van de partij geweest, maareuh  

Merci & slaapwel

Ontvangen, tot straks!

De mail met instructies is net verzonden.
                                  Ik ga nu nog enkele uurtjes slaap proberen vatten.
                                  Tot straks.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 45)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.