Porschen op Paasmaandag 5 april 2021

Home Forum Porsche Uitstappen Porschen op Paasmaandag 5 april 2021

• Maker
    Discussie
  • Na 250 dagen gesloten cafés en terassen is het hoogtijd om FF corona stress af te schudden achter het stuur van onze Porsches.
    In virusveilige omstandigheden spreken we af op Paasmaandag 5 april 2021 vanaf 13u30.
    Roadbook wordt indien nodig vooraf/digitaal bezorgd.
    Locatie wordt later bekendgemaakt maar alleszins ergens in de prov Antwerpen of Limburg.

Wil je deelnemen, klik dan op de rode knop “gaan” op [url=https://porscheforum.be/jomsocial/events/viewevent/147-porschen-op-paasmaandag]deze eventpagina

[/url]

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 45)
    • top !

Indien we over twee weken nog meer mogen dan strikt noodzakelijke verplaatsingen, dan gaat de rit door.

al iets meer bekend ondertussen?

allez hop, ik heb mezelf ook maar van maybe op going gezet.

Je mag mij ook inschrijven. Thanks

We nemen graag deel tenzij er de hele dag regen gegeven wordt

Schrijf onze Bompa onder voorbehoud ook maar in .

Dat komt omdat je deze punten in de files moet omzetten naar zachte punten.
                    Harde punten worden altijd benoemd en werken verwarrend. Sommige gps toestellen willen ook steeds naar deze punten terugkeren wat erg enerverend werkt. In het Garmin ” Basecamp” programma kan je deze punten selecteren en vranderen naar ” niet vermelden bij aankomst” wat het probleem oplost.

“Maar pas op met de Rollie zijn .gpx files, die vertellen je om de honderd meter, “waypoint bereikt” als je ze op zijn Garmin installeert. Hij heeft ons zo ooit een liggen gehad op een tripje, “hier ik zal hem bij jou in de auto installeren, da’s makkelijker” zei hij dan ;-)”

Bccars: onze interne keuken hier niet op het forum smijten hé! –))
                      ik gebruik MyRoute-app om tochten samen te stellen, en zet die dan op mijn Garmin

XXX

Heb mijn vaste co-piloot al een berichtje gestuurd om de datum te prikken.
                        Dus normaal van de partij… 

Super gedaan Dirk 

PS –  bolleke pijl is voor de echte mannen 

Ik heb eerlijk gezegd geen benul hoe je zo een .gpx file maakt.  Ik kan ze alleen downloaden en op mijn iphone zetten 🙂
                          Volgens mij weet Rollie wel hoe je dat moet doen.  Die heeft zo een hele toolbox vol software om routes te maken enzo …

Maar pas op met de Rollie zijn .gpx files, die vertellen je om de honderd meter, “waypoint bereikt” als je ze op zijn Garmin installeert.  Hij heeft ons zo ooit een liggen gehad op een tripje, “hier ik zal hem bij jou in de auto installeren, da’s makkelijker” zei hij dan 😉

[quote=”bccars” post=284249″]bolleke pijl of ook gpx file ?
                             [/quote]
                            Beiden (jij kan/mag me helpen om de gpx file beschikbaar te maken )

Ik ben ook welwillend, staat met potlood genoteerd in de agenda!!

bolleke pijl of ook gpx file ?

Yes!!

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 45)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.