Home › Forum › Zeverhoekje › Porscherijders zijn attractief, waaghals en arrogant…
- Dit onderwerp bevat 17 reacties, 11 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 16 jaren, 1 maand geleden door WB.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
dacht dat dat een Boxster was ❓ ❓ 🙄 🙄 [/quote]
Aiiiiiiiii……….die heb je alvast nog tegoed………. 8)
anerzijds heeft een ander ‘onderzoek’ “aangetoond” dat Porscherijders beter zijn in bed! (want meer testosteron bij de rijders…)*.
DUS kunnen we niet zomaar alle resultaten van die onderzoeken steeds over boord gooien, nietwaar…? 😉
* ten tijde van het verschijnen van dit krantenartikeltje was ik vrijgezel. Mijn vader had dit uitgeknipt, en voor me klaargelegd met de boodschap ‘en waarom geraakt mijnheer dan niet aan een lief?’ er onder geschreven… 👿 😉
gehoord van Clarkson op Top Gear : Audi is the new BMW.
Dat speciale publiek waar jij het over hebt zou zich nu op Audi aan het storten zijn 😀 .
Misschien gewoon pinkers in het algemeen afschaffen? 👿wat betreft het onderzoek ben ik er nog niet uit want ik ben attractief en arrogant (porsche) en grijs en oud (mercedes)?????
Was een tijdje geleden op de radio ook dit onderzoek, ik stond toen net aan de rode lichten met de open boxster naast een CLK320 cabrio ook open met een jonge deerne erin, allebei zelfde zender opstaan, zij keek en ik keek, en lachen geblazen.Staan op een porsche dan wel richtingaanwijzers 😯
Moet ik dringend eens achter gaan zoeken 😆 😉ik ben ook wel pro BMW.
Fijne wagens , rijden super en idd die achterwielaandrijving .
enkel jammer dat sommige modellen doordat ze door een bepaalde groep mensen wordt gereden deze stempel krijgen en juist daardoor nooit de mijne zullen worden .
En ach die pinkers . Dat zie je idd , maar meer bij Mercedes als BMW , net als het linksrijden en verrekken naar rechts te gaan . Ik zeg altijd “die denken dat omdat hun Mercedes zo duur was dat ze het rechtervak erbij hebben gekocht” 😆Ik zeg dat ook altijd bij bmw en mercedessen: Ah nog ene die geen geld meer had om pinkers te kopen, was te duur 😆
Ik weet niet wat jij zo tegen BMW hebt hoor Seta, buiten dat de pinkers een dure optie moet zijn.
Is een achterwiel aangedreven wagen wat hem een driverscar maakt en dus zeker wel in de categorie mannenwagen thuishoort. Toch zeker als je van rijden houdt.
Als je er nog niet mee gereden hebt zeker eens doen!Ik heb het hier niet over de looks want ze slagen de bal beetje mis de laatste tijd vind ik persoonlijk.
Hebben echt een probleem met hun kofferdeksels, ze maken die te klein voor de 6 en 7 serie!
Bij de 3 hebben ze dan weer te kleine wielen steken en bijna de lelijkste achterlichten die je momenteel tegenkomt.
Bij de coupe heeft de ontwerper ze dan weer zelf getekend ipv zijn zoontje…Gelijk heb je porschky, ik geloof ook niet veel in van die kleine onderzoeken.
Toen ik las dat BMW een mannenwagen was lag ik al dubbel van het lachen, even erg als met die zin van de mini 😉
grappig, maar inderdaad, wat is de wetenschappelijke waarde van zulke onderzoeken? Je weet ook wel hoe dat gaat; enkele studentjes van een callcenter moeten dan in opdracht van zo een studiebureau naar mensen gaan bellen om die gegevens te bekomen… en wie kan men overdag thuis bereiken? Juist, niet diegenen die zich te pletter aan het werken zijn, en zich vaak die dure wagens dan ook kunnen permiteren. Dan zijn plots eigenaars van die wagens arrogant, dikke nekken en dergelijke…
Alleen al het feit dat er geen verschil getoond wordt tussen hoe mannen en hoe vrouwen antwoorden op die vragen vind ik al heel jammer, zou misschien ook al leuke verschillen of accenten kunnen aantonen. Wie herinnert zich niet die schitterende BBC-reeks ‘the human mind’, waar een oude, saaie Oxfordprofessor (de presentator van het programma) eerst (met verborgen camera) met een oude wagen aankwam aan het terras van een populaire zaak, en amper bekeken werd door de dames, en nadien in een Rolls Royce aankwam… en ze als vliegen van zich af diende te kloppen…
Om een studie echt representabel te maken moet je steekproef uit je bevolking ook echt representabel zijn, en geloof me als wetenschapsman die vaak betrokken wordt bij het opstellen van studies en onderzoeken de naam waardig, dat is een hels werk! (voor mijn doctoraat heb ik bvb 4000 mensen moeten testen om representatieve normlijsten te kunnen opstellen!! Je voelt al aankomen welke tijdsinvesteringen daar mee gemoeid gaan!) De meeste “onderzoeken” voldoen daar dan ook geenszins aan, en de resultaten zijn dan ook op zijn best amusant, maar ook niet meer dan dat…
Doet me denken aan dat krantenbericht dat “de Genste bevolking bevraagd was over de zone 30, en dat ze er zeeeer positief tegenover stonden”… Toen moest je de foto eens bekijken van dat representatieve genste publiek: de ene helft liep scheef van de jeugdpuisten en had nog nooit een rijbewijs van dicht gezien, en de andere helft reed waarschijnlijk al meer kilometers met een rollator dan met een auto! En die hebben zich dan positief uitgelaten over de zone 30. Kan ik best geloven… maar verkoop dat dan niet als ‘de Genste bevolking’… Maar ja, zoals iedereen wel weet; met statistieken kan je alles bewijzen… zolang je enkel toont wat in je kraam past!!! 🙄dat vind ik wel een mooi citaat, zou nog wel eens kunnen kloppen:
“Mannen die met een Mini rijden hebben ‘een probleem’, menen de bevraagde deelnemers.”
Anoniem9 september 2008 om 21:09[quote=”stefx911″:15i95e7w][quote=”fdeville”:15i95e7w]Porsche en audi rijders zijn attractieve mensen staat er. Ik heb beide, dus zal wel kloppen zeker ? 😆 [/quote]
Hebben ook beide…
“Mannen die met een Mini rijden hebben ‘een probleem’, menen de bevraagde deelnemers” 😆 😆 😆
Moet altijd lachen als ik een man in een mini cabrio zie rijden, toch nummer 1 als gay car, niet?[/quote]
Vooral als het een roze is 😆 (die mini)[quote=”stefx911″:30loh5kt]
Moet altijd lachen als ik een man in een mini cabrio zie rijden, toch nummer 1 als gay car, niet?[/quote]
dacht dat dat een Boxster was ❓ ❓ 🙄 🙄
[quote=”fdeville”:30gkalyv]Porsche en audi rijders zijn attractieve mensen staat er. Ik heb beide, dus zal wel kloppen zeker ? 😆 [/quote]
Hebben ook beide…
“Mannen die met een Mini rijden hebben ‘een probleem’, menen de bevraagde deelnemers” 😆 😆 😆
Moet altijd lachen als ik een man in een mini cabrio zie rijden, toch nummer 1 als gay car, niet?
[quote=”Setakira”:d43ffwhj]Leuk om zo eens de meningen van andere over wagens te zien. Klopt niet echt volgens mij maar is dan ook landafhankelijk blijkbaar.[/quote]
Tja er zijn uitzonderingen hé.
Bij mij klopt dat nochtans wel 😀 D , vooral dan dat dynamische en attractieve.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.