Porsche’s 911 te koop

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Porsche’s 911 te koop

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 24)
    • Door een beetje uit de hand gelopen hobby ga ik een koppel 911 verkopen en kijken de welke er overblijft.

911 coupe met open dakje in martini kleuren.
      Vrij veel veranderd en vernieuwd aan de wagen alsook ssi uitlaat -turbo stoelen -gereviseerde boite andere schakelpook te veel om op te noemen .
      Wel met vrij veel facturen en momenteel is hij binnen om een vernieuwd stuurhuis
      Vraagprijs 35000 euro

911 Cabrio van 1985
      Volledige belgische wagen met boekje en tal van facturen door de jaren heen wordt geleverd in originele staat alsook met de meegeleverde radio van toen .Vrij veel vernieuwd aan deze wagen .
      Vraagprijs 50000 euro

996 4S cabrio van 2004
      Originele wagen met extra set le mans velgen alsook met hardtop
      Als ook met vrij veel facturen van onderhoud en boekje
      Vraagprijs 37000 euro

[hide]Prijzen zijn onderhandelbaar
      GSM 0468 191 911 (gelieve niet op de middag te bellen)[/hide]

Voll

Attachments:
      • DSC03887.JPG
      • DSC04755.jpg
      • DSC05076.JPG
      • DSC04382.JPG

Das nog es een garage verkoop …

Das nog es een garage verkoop … bedoelde je vrouw niet dat je de zolder op moest ruimen? :mrgreen:

Dat is het volgende ,de zolderverkoop 😀

Mooie 996 doe je velgen apart weg?

Mocht de koper de velgen niet willen zou ik ze apart verkopen maar zolang de wagen van mij is hou ik alles bij .

wat een knappe wagens die je wegdoet, ik heb pijn in mijn hart als ik dat zie 🙁

XXX

Succes met de verkoop Jacques.

Komt er weer iets anders in de plaats ,en zijn ze kortelings niet verkocht hou ik ze gewoon bij .

ik volg de redenering van youyou Jacques, maar toch succes met de verkoop :up:

Heb je ook de kilometerstanden van de 911’s

Hallo,

Staat uw 996 cabrio van 2004 nog te koop?

Ik bezit ze nog alle drie ,en de sc zal waarschijnlijk deze week terug in orde zijn met een gereviseerd nieuw stuurhuis

Prachtige wagens.. Die Cabrio 3.2 is om duimen en vingers af te likken hoor.. :up:
                                Succes met de verkoop!

Hey Jacques

Hoe staat het nog met de verkoop van je wagens?

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 24)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.