Porsches gezocht voor Miss Coast verkiezing 2011

Home Forum Porsche Uitstappen Porsches gezocht voor Miss Coast verkiezing 2011

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 142)
  • Anoniem

deepee schrijft:

inderdaad !!! dat kopje heb al eens eerder gezien … ergens op een terrasje achter Geel (in Stelen ofzo)

Was in Oosterlo 😉
      Fouten zijn er inderdaad gemaakt.
      Mijne maat heeft een andere naam gekregen op de website 🙄

ik vond het wel grappig dat ik gisteren op Facebook berichten zal staan over deze verkiezing, en vooral over de reeks onprofessionele fouten die er blijkbaar zouden gemaakt zijn qua organisatie(?), en over hoe saai de hele bedoening was. De rit met de POrsches was blijkbaar toch het meest opwindende gedeelte… 😉

Ben niet gaan kijken, maar dit staat op de Miss Coast website.

Anoniem

Welke miss is gewonnen en zijn er mensen gaan kijken van t’forum?

inderdaad !!! dat kopje heb al eens eerder gezien … ergens op een terrasje achter Geel (in Stelen ofzo)

Anoniem

http://www.misscoast.be/cms/nieuws/1-nieuws/602-2238298-euro-voor-help-brandwonden-kids

Uitreiking van de cheque aan help brandwonden kids.
                Staat mijn beste maat daar toch te blinken met die cheque zeker 😀 hij is actief medewerker van de vereniging na zijn zwaar motor ongeluk.

Anoniem

Als er mensen zijn die naar de finale-avond willen en nog 2 kaarten nodig hebben stuur mij een pb met uw adres dan stuur ik ze op.
                  Groeten.

Audiotronics schrijft:
                    Pfff uit een schoon taloor eet ge nooit alleen … 😕 😉

thuis moet je niet zo beleefd doen, dus zorg dan gewoon dat je dat mooie bord als eerste kunt uitlikken 😛 hihi

rjf

dobbel 🙁

rjf

Audiotronics schrijft:

Normaal hé, is jong bloed uit Heist o/d Berg en woont nog geen kilometer van mij ➡ de juffrouw is op donderdagavonden regelmatig te bewonderen in de place2be in Heist o/d Berg. Ineens één van de redenen verklapt waarom ge mij bijna elke donderdagnacht in de place2be vindt 😳

Pfff uit een schoon taloor eet ge nooit alleen … 😕 😉

René schrijft:

de zwarte pijl schrijft:
                          [quote]dit was mijn miss,ze mocht er zijn

yupyup! ik vond d’uwe de snelste uit de nest! 8)

Normaal hé, is jong bloed uit Heist o/d Berg en woont nog geen kilometer van mij ➡ de juffrouw is op donderdagavonden regelmatig te bewonderen in de place2be in Heist o/d Berg. Ineens één van de redenen verklapt waarom ge mij bijna elke donderdagnacht in de place2be vindt 😳

reys schrijft:

Je hoort hem hier niet veel meer, maar nu is ‘m wel wakker 😀

:mrgreen: :mrgreen:

busted 😉

Anoniem

Je hoort hem hier niet veel meer, maar nu is ‘m wel wakker 😀

de zwarte pijl schrijft:
                                [quote]dit was mijn miss,ze mocht er zijn

yupyup! ik vond d’uwe de snelste uit de nest! 8)

Als er mensen zijn die naar de finale willen gaan ,Ik heb nog vrijkaarten die ik niet kan gebruiken gezien ik dan met vakantie ben .Laat maar weten als ik er iemand een plezier kan mee doen !

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 142)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.