Porsches gezocht voor Miss Coast verkiezing 2011

Home Forum Porsche Uitstappen Porsches gezocht voor Miss Coast verkiezing 2011

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 142)
    • Ook matching numbers en schone lijnen… 🙂

Anoniem

911-lover schrijft:

Zeker niet mis , die miss !

x2
        matching colours en alles goed geschoeid ook … 😉

Zeker niet mis , die miss !

dit was mijn miss,ze mocht er zijn

Attachments:
            • tn_IMG_9112.jpg
            Anoniem

Beetje nen omgekeerde string da we zeggen 😆 😆

reys schrijft:

Voila se dat zijn nu de foto’s die ik bedoelde 8)

snoeper!

al moet ik toegeven, twas een schoon zicht… mega lange benen, verhuld onder een minirokje dat nog es omhoog geduwd zit dankzij het slot vd 6-punts gordel… kmag van geluk spreken dak men auto niet geplooid heb haha :mrgreen:

Anoniem

Voila se dat zijn nu de foto’s die ik bedoelde 8)

tvanbroekhoven schrijft:

Dikke pret +1

Volgend jaar ben ik er ook zeker bij, misschien kuis ik mijne auto dan wel 😉

en een half uur vroeger vertrekken van thuis? 😆 😈

dimitri944s2 schrijft:

haha ik kan niet klagen van m’n miss ik ga ze nog terugzien :p. Het was een zalig avond trouwens al heb ik wel medelijden met ‘jim’ en de thaise miss, hopelijk heeft hij er niet te veel krabben aan overgehouden :p

Haha krabben op mijn rug ❓
                        Ik vond ze zelfs nog iets te “braaf”. Wat voor ambiance kunt ge nu met een “seuteke” maken? Hilarisch was wel als ze mij rond 1.30 uur eindelijk terug vond. Haar koffer stond nog in mijn wagen. POESLIEF heeft ze haar koffer moeten vragen 😈 (ik dacht de inhoud hier op het forum per opbod te verkopen 😆 ). Ze wou nog een toerke gaan doen maar ik twijfelde over haar rijkunsten. Wijselijk maar niet gedaan (maar ze heeft mijn nummer en mag altijd bellen 8) ). Verder was het wel best plezant en met toffe gasten aan tafel gezeten. En in de discotheek nog wat onozel aan het doen geweest met enkele Missen.

Rond 2 uur het aan zee voor bekeken gehouden en richting huiswaarts gereden. Met een tussenstop in Londerzeel waar het nog volle ambiance was. Kort samengevat : ik kwam thuis als de kids al aan het spelen waren 😳

dimitri944s2 schrijft:

haha ik kan niet klagen van m’n miss ik ga ze nog terugzien :p.

player!! 😆

ja die thaise… tis geestig als ze een beetje gepeperd zijn maar die was der wel wa over zulle 🙄

als der mensen zijn die foto’s op hun FB zetten, graag me toevoegen: René De Coninck
                          8)

haha ik kan niet klagen van m’n miss ik ga ze nog terugzien :p. Het was een zalig avond trouwens al heb ik wel medelijden met ‘jim’ en de thaise miss, hopelijk heeft hij er niet te veel krabben aan overgehouden :p

Ge moet wel moeite doen om te klikken hé, dan ga je onze kopjes zien blinken 😉

Anoniem

Allé vooruit, de heren hebben zich blijkbaar goed geamuseerd 8)
                                Nu nog de foto’s van hun glunderende koppekes 😉
                                [size=2]
                                (by the way: gewonnen met ‘t bowlen, doolhof 😕 1h1/2 naar de uitgang lopen zoeken dus verloren…) [/size]

Dikke pret +1

Volgend jaar ben ik er ook zeker bij, misschien kuis ik mijne auto dan wel 😉

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 142)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.