Porsches gezocht voor Miss Coast verkiezing 2011

Home Forum Porsche Uitstappen Porsches gezocht voor Miss Coast verkiezing 2011

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 142)
    • ‘t Was idd weer af 🙂
      Veel gelachen, goei companie, kortom ambiance ! 8)

Die Thaise daar zou’k wel niet graag mee op mijn kot zitten 😉
      Toen ze aan tafel tegen haar chauffeur kwam zeggen, allezja, roepen : GE HEBT TOCH NIET TEVEEL GEDRONKEN HE ???!!! 👿
      Chauffeur : 😯 😳 8)
      Dit, nadat ze hem al eens komen verwittigen was dat hij niet teveel mocht drinken 🙂
      Zou er nu een “happy ending” geweest zijn Rufie ? 😉

“Mijn” miss was een braveke, en een heel lieve, er kwam ook nog verstandige praat uit. Had er een beetje schrik voor na sommige verhalen gehoord te hebben van verleden jaar, maar ik mocht zeker niet klagen.

Ook de champagne “uit de koffer” werd op prijs gesteld. De mannen van Tielt hadden dat goed bekeken 😉

Kortom, mij mag je erop zetten voor volgend jaar en voor de rest is’t tot zondag in Hulst …

Ik probeer foto’s up te loaden maar FB werkt tegen, ik zal ze hier wel posten als ze online staan (maar veel is’t niet hoor ;))

Geen probleem, heb me opgeofferd en twee misses vervoerd 😉

joebar13 schrijft:

Ik moet me hier komen excusseren!!!Maar ik lag gisteren heel de dag plat met koorts in mijn bed!!!Vanwege een blaasontsteking.Ik had zo uitgekeken naar deze dag en dan zoiets.
          Duizend maal sorry aan diegene het organizerde!!!Maar dankzij dat spuitje van de dokter gisteren avond kan ik vandaag toch al eens uit mijn bed.
          Nogmaals sorry hoor!!!
          Mvg Joeri

Ik moet me hier komen excusseren!!!Maar ik lag gisteren heel de dag plat met koorts in mijn bed!!!Vanwege een blaasontsteking.Ik had zo uitgekeken naar deze dag en dan zoiets.
              Duizend maal sorry aan diegene het organizerde!!!Maar dankzij dat spuitje van de dokter gisteren avond kan ik vandaag toch al eens uit mijn bed.
              Nogmaals sorry hoor!!!
              Mvg Joeri

Wij zijn ook goed thuis gekomen in onze vakantiestek te Blankenberge. De organisatie was tiptop in orde, leuke babbels en veel leute gehad. Nieuwe gezichten van het forum leren kennen. Jammer dat het weer iets minder was. Volgend jaar zijn we er terug bij. 😆

t was echt de moeite. Volgend jaar zeker terug van de partij 🙂

idd maar ik zal wel nog evenementen meedoen en dan kunnen we wel eens praten 😉

Hey Jonathan,
                      blij dat je ook iets gezien hebt. Jammer dat we elkaar niet kunnen spreken hebben.

Greets,
                      Rufie.

het was voor mij ook de moeite om eens te komen kijken 😉
                        als er mensen zijn die de foto’s willen zien zal ik ze hier ook op zetten (zijn wel niet proffesioneel ;))

Het was dik in orde alleen was het iets te koud voor de misses 😉
                          We kunnen nu al een paar gezichten op de nicknames zetten
                          tot volgend jaar en Alain de foto’s niet vergeten 😉

😀 Hier ook goed thuis gekomen en geen druppel regen gezien ,Het was weer leuk en een goed gezelschap .Tot volgend jaar .

veilig thuis geraakt, de miss veilig en vlot in Gent afgezet! Kheb me enorm geamuseerd, ferm gelachen aan tafel met dank aan de aanwezigen! alweer nieuwe mensen leren kennen achter de nickname 😆

Merci voor de invitatie aan Rufie aka Alain zonder grenzen 😛

grtz

Zo groot zijt ge ook niet JP
                                Amuseer je en hopelijk zijn het niet al tuttebellen 😉

Anoniem

Brugge: droog, bewolkt en winderig; Naar ‘t zeetje toe beter weer!!!!
                                  plezier mannen, straks met de klein mannen duik ik den “Koninklijke” doolhof te Loppem in en dan winnen met het bowlen
                                  😈

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 142)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.