Porsches gezocht voor Miss Coast verkiezing 2011

Home Forum Porsche Uitstappen Porsches gezocht voor Miss Coast verkiezing 2011

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 142)
  • Anoniem

Sorry, sorry, sorry, sorry, sorry,… Alain!
      Net nog een pleidooi gehouden mee te mogen , maar de entertainmentplanning voor de kids is strak en kan niet meer aangepast worden 😯
      Was in mijne tijd wel anders: “hierse JP’keke nen goede boek (en hou U bezig)”, nu paardrijden, doolhof, pannekoek met koffie, fietsuitstap, en wat wilde eten?…………koningen zijn het!!! zeg dat ik het zeg 👿

Morgenavond (etentje met z’n allen) onderneeem ik nog een laatste poging, je weet maar nooit 😉

Ja, we gaan niet moeilijk doen….:D

joebar13 schrijft:

Twee dames in mijne auto,ik vind dat nie erg hoor!!!;-)

LOL! idd in geval van nood pak ik er nog wel eentje bij op men schoot 8) 😆

mail ontvangen en beantwoord :mrgreen:

goed zo,ben erbij,nu is alles heel duidelijk met de verwachte mail 😆

Hahaha,
              de mail is verzonden. Hoop dat voor iedereen alles duidelijk is.
              Gelieve me zo vlug mogelijk voor het restaurant te laten weten of jullie alleen of met twee komen, alsook gsm-nummer aub.

Groeten,
              Rufie.

Twee dames in mijne auto,ik vind dat nie erg hoor!!!;-)

Ik heb niet van alle initiële een privébericht gekregen.
                  Ga er straks eens werk van maken.

kom je er van de initiëel aangeboden rijders nog tekort of heb je alles samen nog te kort?

ik ben niet in het land 🙁
                      Ben de autobahn aanhet verkennen 🙂

ik hoop dat je ze nog snel vind de nodige wagens…
                      zou jammer zijn als het niet zou lukken.

succes

Mail mogen jullie later verwachten vandaag.
                        Mijn excuses, maar zit hier over van het werk.

Kan al meegeven
                        Begin :zaterdag 16u in Nieuwpoort
                        Einde : 23u Nieuwpoort

Als er een bijrijder meekomt, moet ik het op voorhand weten voor het restaurant.

Zoals gezegd, ik zoek nog paar Porsches.

Groeten,
                        Rufie.

Ik ben er toch bij hoop ik, want heb nog geen mail ontvangen.

Ik mis nog een paar chauffeurs !
                            Please help 😉

reys schrijft:

🙁 🙁 🙁
                              Heb de kinderen van mijn schoonbroer op verlof en die willen nu dolgraag tot zondagavond blijven… kan dus geen zekerheid geven van mijn aanwezigheid.
                              Begin al te geloven dat er een complot bestaat om mij van zoveel mogelijk uitstappen weg te houden 👿

da’s jammer! we zullen der ene drinken op uw gezondheid/kosten 😆 😉

Anoniem

🙁 🙁 🙁
                                Heb de kinderen van mijn schoonbroer op verlof en die willen nu dolgraag tot zondagavond blijven… kan dus geen zekerheid geven van mijn aanwezigheid.
                                Begin al te geloven dat er een complot bestaat om mij van zoveel mogelijk uitstappen weg te houden 👿

Ter herinnering :

mag ik vragen degenen die nog geen privébericht gestuurd hebben met hun emailadres, om hen op de hoogte te houden, om dat zo vlug mogelijk te doen.

Vanavond stuur ik de details door.

Groeten,
                                  Rufie.

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 142)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.