Porsches gezocht voor Miss Coast verkiezing 2011

Home Forum Porsche Uitstappen Porsches gezocht voor Miss Coast verkiezing 2011

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 142)
    • pb verzonden 8)

Ben beschikbaar en wil ook rijden indien nodig 😉

is het mogelijk om mij ook een email te zenden aub ik zou graag komen kijken

Mag ik vragen dat iedereen die zich opgegeven heeft en zeker meegaat, mij een privébericht stuurt met emailadres ?

Dan houd ik jullie via mail op de hoogte van de verdere details.

Dank bij voorbaat,
            Rufie.

Laat JP even gerust, hij is herstellende in het ziekenhuis van zijn verwondingen 😆 😉 😆

reys schrijft:

Alain, zal straks bij thuiskomst eens polsen bij ‘t vrouwke of ik mee kan 😉

en JP? wat zei moeder de vrouwe?? 😀

Mocht je nog iemand tekort komen, mag je me altijd contacteren.

Goed om weten 💡

Gisteren zei mijn vrouw dat het appartement aan zee voor dat lang weekend van 21 juli aan familie was “uitgeleend” 🙄 Tof dat wil zeggen geen garage en geen slaapplaats. Maar anderzijds ook geen controle van vrouwlief. Dat wordt dus nachtje doorgaan 😀

Anoniem

Misschien even off topic.

Deze organisatie doneert denk ik aan HBK (help brandwonden kids) was vorig jaar toch zo.
                      Ik heb dit opgevangen via mijn beste vrind die zelf zwaar verbrand is geraakt in een verkeersongeval, en nu een zeeeeer actief lid is bij HBK.

Er zijn al wel enkele forumleden die Bjorn al gezien hebben.

Ik zou willen dat ik er kon bij zijn, maar moet echter werken op dat moment.
                      Ik zou voor zo een goed doel direct mijn porsche meegeven met Bjorn maar die mag enkel nog met automaat en extra aanpassingen met de auto rijden.

Alle respect voor de organisatie van onze zijde.

Rufie schrijft:

Misschien ook een pamper aan doen ? 😀

Zijn er bij met witverlies misschien? 😮 😳

Super, zal zeggen dat ze hun hakjes moeten uitdoen bij jou in de auto.
                          Misschien ook een pamper aan doen ? 😀

Leuk, dan zien we elkaar nog eens.

Rufie.

Anoniem

Alain, zal straks bij thuiskomst eens polsen bij ‘t vrouwke of ik mee kan 😉

Anoniem

Rufie ik wou dat ik je kon helpen .Had het graag gedaan .Tevens is het gebeuren op een steenworp van mijn woonplats .
                              Spijtig genoeg vertrek ik die zaterdag 23 naar Frankrijk .

Zal checken hoeveel volgwagens er zijn.

Zijn er mensen die de partners kunnen voeren van A naar B (of is dit niet voorzien ,was handig vorig jaar ) 😕

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 142)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.