Porsche’s gezocht voor onze trouw

Home Forum Porsche Talk Porsche’s gezocht voor onze trouw

• Maker
    Discussie

• vankerchove
    Deelnemer

Beste Porschisten, *porsche

Ik hoop dat enkele van jullie ons willen helpen, met de mooiste dag van ons leven.

Wij stappen namelijk op Zaterdag 20 Juni 2015 in het huwelijks bootje.

Graag hadden wij gehoopt op enkele Porsches die ons naar de kerk en het gemeentehuis willen brengen.

We hebben ongeveer een 6 tal verschillende Porsches nodig.
      Ik had in gedachten : 1x cayenne en 2x panamera’s of 2x cayenne en 1x panamera,
      1xGT3, 2×911

Wat wordt er verwacht:

Iemand de bruid ophalen, de andere porschisten vervoeren o.a : ouders, grootouders en getuigen.

Om 11u30 worden iedereen verwacht in het gemeentehuis van Schelle, en om
      12u wordt iedereen dan verwacht in de kerk van Schelle.

Van 18u tot 19u worden jullie dan van harte uitgenodigt op de receptie voor een hapje en een drankje, dit vindt plaats in de Jachthoorn te Edegem.

Alvast bedankt,

Kenny & Sofie

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 113)
      • Fijne dag voor allen en in het bijzonder het bruidspaar.
        Alvast proficiat met het uw huwelijk .

geniet van jullie dag, veel geluk gewenst nu en in de toekomst

Maak er een mooie dag van allen.
            Ik hoop voor jullie dat het daar droog blijft.
            Alvast proficiat met het huwelijk Vankechove

XXX

Klaar om te vertrekken, alles blinkt en we hebben er zin in.
              Kenny – Sofie : Here we come !

XXX

Top, iedereen zijn kuiswerkje gepland en de afspraak ligt vast.
                Tot zaterdag 🙂

@ Drip – PDS : zal ook aansluiten 10u15 Esso station aan Crowne Plaza.
                  CU there.

PSC

De Porsche heb ik vandaag gewassen, hij moet nu verplicht binnen blijven 🙂

@ Drip, ik sluit tussen 10.00 en 10.15 aan bij de Esso. Tot zaterdag!

@ Drip – PDS enz op mij hoeven jullie niet te wachten ga ineens tot bij Kenny is 2 min van mijn deur .
                      Zal er rond 10.30 h zijn dan kan ik dat ventje al wat mentaal voorbereiden ! hij zit nu al vol stress .

hey mannen, ik had idd gezegd 11u maar liever iets vroeger dan iets te laat :-), dan kunnen we nog rustig een koffie drinken 🙂

ok … doe mijn best om er rond 10u15 te zijn.
                          ‘s morgens eerst nog auto kuisen 🙂

PDS

Ja tussen 10 en 10u15 daar….

Dan kunnen we tegen 10u30 daar wegrijden, dan zijn we om 10U45 bij de Kenny :up:

niet beetje vroeg?
                              ik meen mij te herinneren dat we rond 11u verwacht worden …

XXX

Beste forumers, waar gaan we afspreken om gezamenlijk tot bij Kenny te rijden?
                                Ik had opgevangen van PDS dat het Esso station aan het Crowne Plaza Hotel Antwerpen de plek wordt?
                                Kruispunt Gerard Le Grellelaan / Vogelzanglaan
                                Uur van verzamelen – 10:00u ???

normaal geven ze goei weer, dus hopen dat het zo blijft

moet de mijne ook nog kuisen, maar dat zal iets voor donderdag of vrijdag worden
                                  er volgen nog een paar drukke dagen 🙂

al goed voorbereid!
                                    kan je dan één van dezer de mijne komen kuisen? 🙂

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 113)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.