Porsche’s gezocht voor onze trouw

Home Forum Porsche Talk Porsche’s gezocht voor onze trouw

• Maker
    Discussie

• vankerchove
    Deelnemer

Beste Porschisten, *porsche

Ik hoop dat enkele van jullie ons willen helpen, met de mooiste dag van ons leven.

Wij stappen namelijk op Zaterdag 20 Juni 2015 in het huwelijks bootje.

Graag hadden wij gehoopt op enkele Porsches die ons naar de kerk en het gemeentehuis willen brengen.

We hebben ongeveer een 6 tal verschillende Porsches nodig.
      Ik had in gedachten : 1x cayenne en 2x panamera’s of 2x cayenne en 1x panamera,
      1xGT3, 2×911

Wat wordt er verwacht:

Iemand de bruid ophalen, de andere porschisten vervoeren o.a : ouders, grootouders en getuigen.

Om 11u30 worden iedereen verwacht in het gemeentehuis van Schelle, en om
      12u wordt iedereen dan verwacht in de kerk van Schelle.

Van 18u tot 19u worden jullie dan van harte uitgenodigt op de receptie voor een hapje en een drankje, dit vindt plaats in de Jachthoorn te Edegem.

Alvast bedankt,

Kenny & Sofie

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 113)
      • Kenny,
        Zet voor de goede orde de timing met exacte locatie en afspraakuur voormiddag nog even in forumpost aub. Kwestie dat we niet aan het verkeerde gemeentehuis of ander staan. De PFB mail werkt m.i. niet helemaal goed momenteel.

@Herman911: super, als jij ook aanwezig kan zijn dan zijn we compleet

Ik hoop dat Monza ook nog kan.

S’avonds vanaf 20u is er een avondfeest waarop de Porsche rijders + vrouw vriendelijk op worden uitgenodigd.
          Gelieve iets te laten weten voor 8 Mei of je kan komen naar het feest of niet en met hoeveel.

De bruidegom en de schoonmoeder zijn al verkocht zie ik !! doe voor mij dan maar de bomma .

Hoeveel Porsckes zijn er nog nodig op de mooiste dag van je leven ??

Kenny ik kan nog steeds 20/06.
              Heb je een mail gestuurd eerder deze week, niet ontvangen ? Zou kunnen want kreeg je PM op m’n huismail en niet in m’n PFB Inbox.
              Mvg.
              Herman911

super mannen, heb dus

PDS = GT3 en de cayenne hopelijk 🙂
                Walter = Boxster
                Drip = 911 targa
                stvnwyns = liefst de cayenne (alvast bedankt dat je dit wil doen)

Monza ?

XXX

Kenny zal content zijn want hij was al een tijdje op zoek naar een Cayenne, top dat je ‘t doet stvnwyns !
                  Ben echt benieuwd met hoeveel Porsches we daar gaan staan, een forumlid die de stap zet en een mooie wens heeft… 😮

Ik kan er wel zijn!
                    Cayenne of BoxsterS … Ik veronderstel dat de Cayenne nuttiger zal zijn 🙂

PB

Met zo’n nickname moet je wel minder kieskeurig zijn. :p

XXX

Andere doelgroep dan PDS – Ik rijd ook, maar met de schoonmoeder 😮

Ik denk dat alleen Vankerchhoven die 2 vragen correct kan beantwoorden ….

Ik ben benieuwd naar de juiste antwoorden. Ook fotografisch materiaal is welkom! !

PDS

Hahaha wie weet hoe graag Sofie dat zou hebben 😀

Wie weet wat neemt ze vast als ik eens goed op de gas ga 🙄

PB

[quote=”PDS” post=202620]Op mij !!!!

Ik rij met de bruid !! :first:[/quote]

Patrick … ge zijt niet de enige die goesting heeft om een paar opmerkingen hieromtrent te maken …. maar we gaan het niet doen he… neen, niet doen …. of toch …. ????? En Boxsterwalter die dan nog schrijft : op mij ook. Zich inhouden kan lastig zijn 🙂

PB

[quote=”PDS” post=202620] Ik rij met de bruid !! :first:[/quote]

Nee Patrick, bijt op uw tong !

Op mij ook .

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 113)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.