Porsche’s gezocht voor onze trouw

Home Forum Porsche Talk Porsche’s gezocht voor onze trouw

• Maker
    Discussie

• vankerchove
    Deelnemer

Beste Porschisten, *porsche

Ik hoop dat enkele van jullie ons willen helpen, met de mooiste dag van ons leven.

Wij stappen namelijk op Zaterdag 20 Juni 2015 in het huwelijks bootje.

Graag hadden wij gehoopt op enkele Porsches die ons naar de kerk en het gemeentehuis willen brengen.

We hebben ongeveer een 6 tal verschillende Porsches nodig.
      Ik had in gedachten : 1x cayenne en 2x panamera’s of 2x cayenne en 1x panamera,
      1xGT3, 2×911

Wat wordt er verwacht:

Iemand de bruid ophalen, de andere porschisten vervoeren o.a : ouders, grootouders en getuigen.

Om 11u30 worden iedereen verwacht in het gemeentehuis van Schelle, en om
      12u wordt iedereen dan verwacht in de kerk van Schelle.

Van 18u tot 19u worden jullie dan van harte uitgenodigt op de receptie voor een hapje en een drankje, dit vindt plaats in de Jachthoorn te Edegem.

Alvast bedankt,

Kenny & Sofie

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 113)
    • PDS

Op mij !!!!

Ik rij met de bruid !! :first:

hey Porsche liefhebbers

Onze trouw komt steeds dichter en dichter, en ik wou eens horen op wie ik nu allemaal kan rekenen en zijn porsche zodanig dat ik er te weinig heb, ik er nog een paar kan zoeken

Doe je er dan wel een flesje zuurstof bij PDS? :drink:

@joebarreke: merci, hoop op een zonnige dag 😀 en mijn 996 rijdt ook mee in de stoet 😆 en tijdens de photoshoot worden er ook foto’s genomen samen met de 996, dus die komt ok in de boeken :relaxman: :happydance:

PDS

Ik ga in elk geval mijn best doen :first:

… misschien is de vraag wel : gade het kunnen volhouden? :mrgreen:

Gade u wel kunnen inhouden :happy: :driver:

PDS

Te laat :salut:

Ik zal wel met Sofie rondrijden :engeltje:

:first: :first: :first: :first:

Ik wil de bruid wel ophalen … :mrgreen:

Veel geluk samen Kenny & Sofie, hoop dat het een mooie dag word. Zeker ook zelf van proberen te genieten want vliegt voorbij :up:
                          Ik had paar jaar geleden beter hetzelfde hier gevraagd ipv me te laten naaien door die bewuste verhuurfirma :bounce:
                          Maar gelukkig had ik net mijn Elfje en staat die in onze boeken :happydance:

ik zou met een 944 cabrio kunnen zorgen voor het vervoer van de bruidsjonker(s) en -meisje(s) :popcorn:

Proficiat Kenny ! :up:
                              Met een 911 of boxster wil ik je helpen indien nodig .

Jammer, heb al iets gepland dan. Was anders kandidaat…

Ik heb hier een cayenne staan … maar beetje vroeg om nu al toe te zeggen dat ik in juni de tijd ga hebben …
                                  Als ik tijd zou hebben, kan je op mij rekenen!

Als je niet direct iets zou vinden mijn Audi(rs2)Porsche kan ook 5man vervoeren.

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 113)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.