Porsche’s gezocht voor onze trouw

Home Forum Porsche Talk Porsche’s gezocht voor onze trouw

• Maker
    Discussie

• vankerchove
    Deelnemer

Beste Porschisten, *porsche

Ik hoop dat enkele van jullie ons willen helpen, met de mooiste dag van ons leven.

Wij stappen namelijk op Zaterdag 20 Juni 2015 in het huwelijks bootje.

Graag hadden wij gehoopt op enkele Porsches die ons naar de kerk en het gemeentehuis willen brengen.

We hebben ongeveer een 6 tal verschillende Porsches nodig.
      Ik had in gedachten : 1x cayenne en 2x panamera’s of 2x cayenne en 1x panamera,
      1xGT3, 2×911

Wat wordt er verwacht:

Iemand de bruid ophalen, de andere porschisten vervoeren o.a : ouders, grootouders en getuigen.

Om 11u30 worden iedereen verwacht in het gemeentehuis van Schelle, en om
      12u wordt iedereen dan verwacht in de kerk van Schelle.

Van 18u tot 19u worden jullie dan van harte uitgenodigt op de receptie voor een hapje en een drankje, dit vindt plaats in de Jachthoorn te Edegem.

Alvast bedankt,

Kenny & Sofie

8 reacties aan het bekijken - 106 tot 113 (van in totaal 113)
      • Hoe groot is de kans dat uitgerekend op die dag mijn schoonzus in het huwelijksbootje stapt?
        Redelijk groot dus :engeltje:
        Otoh… heb ik geen Cayenne, noch Panamera :mrgreen:

Kenny ,
          En heb je een zilvere 981 cabrio nodig !! laat het maar weten :up:

XXX

Fijn 2015 allemaal en Kenny, op mij kan je rekenen met het oudje 😉

Vooreerst : gefeliciteerd!

De Cayenne’s en de Panamera’s blijven achter blijkbaar …. komaan he!
              … als het was geweest om de bruid naar huis te doen, hadden ze zich al aangemeld!!! :happydance:

Als dit in dit tempo doorgaat heb je 200 Porsches op uw trouwfeest. :drink:

Ook dat plaatsen we onder de noemer ‘benefiet’ dus 997 C 2 S zwart beschikbaar, laat maar weten.

PDS

Op mij kan je al rekenen, dat weet je he

:happydance: :happydance:

:relaxman: Ik ben zeker kandidaat met de *porsche :mrgreen: :driver:

8 reacties aan het bekijken - 106 tot 113 (van in totaal 113)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.