Porsches op de Nürburgring

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Porsches op de Nürburgring

• Maker
    Discussie

• SimonSays
    Deelnemer

Ik kom nu en dan wel eens in de buurt van de NBR, hier zijn wat fotootjes…

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
      • Oh ja ❓
        Meer duidelijkheid please ❗ (desnoods via PB’tje) 😉

Hehe, maybe 😉
          trouwens, wij kennen mekaar nog van ‘n paar jaar terug 🙂
          Moet inderdaad nog ‘ns afzakken naar de Ring 🙂

Ik zal idd eens een datum gaan prikken en op de uitstappenrubriek posten.
            Je mag idd zonder helm op de Schleife rijden.

@SimonSays
            : Bruce Willis Fan ❓ 😈 😉

[quote=”Setakira”:ka4cl0o5]Blijkbaar mag je zonder helm op dit circuit rijden?[/quote]

Eigenlijk is dit geen circuit, maar wel ‘n tolweg.
              Je mag dan ook niet rechts inhalen.
              Tenzij je verzekering specifiek de NBR uitsluit, ben je zelfs verzekerd.
              De auto’s die hier rijden tijdens de “Touristenfahrten” moeten verplicht ingeschreven en verzekerd zijn. Ook moeten ze “road legal” zijn, hoewel dat ‘n ruim begrip is. Als je al op E-gekeurde banden rijdt (geen slicks dus) is het al goed.

mooi, wil ook wels een kijkje gaan nemen. Als Koen terug is zal hij wel een groepje samenkrijgen 🙂

Blijkbaar mag je zonder helm op dit circuit rijden?

Anoniem

ik denk zelfs dat die 914 (oranje) van bij ons komt 🙂 )
                  denk de vriendin te herkennen, schoon vrouw, moest die auto afleveren en damned, 2keer stilgevallen toen omdat ik maar in mijnen achteruitkijkspiegel naar die haar spoilers aan het kijken was 😉 )
                  is een 2.0 is voor 23000 van eigenaar verandert 😯

Mooi foto’s 😯

Ik wil zo snel mogelijk eens gaan kijken aan de ring, dus als er mensen naar daar gaan en een bijrijder zouden willen; bij deze stel ik mij kandidaat 8)

Beetje vochtig in Adenauer Forst

Leuk Gemballa speelgoed:

Nog:

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.