Porsches & People Kortemark – 1 JULI 2018 – 1ste editie

Home Forum Porsche Uitstappen Porsches & People Kortemark – 1 JULI 2018 – 1ste editie

• Maker
    Discussie

• Wouter
    Deelnemer

Beste Porschisten,

Bij deze stel ik jullie een nieuw Porsche evenement voor: Porsches & People Kortemark
      Dit wordt georganiseerd door forumlid Aikinoodle007 samen met 2 gepassioneerde Porschisten.

[IMG]http://i67.tinypic.com/2r4hr39.jpg[/IMG]

Waar:
      Staatsbaan 32, 8610 Kortemark , Louverdrape site

Wanneer:
      1 JULI 2018 van 9u30 tot 12u30

Wat:
      ‘Porsches & People Kortemark’ is een Porsche meeting door en voor de Porscheliefhebber. Deze eerste editie vindt plaats aan de Staatsbaan 32, 8610 Kortemark (Louverdrape-site) op zondag 1 juli 2018.

Dit evenement is volledig gratis waarbij iedereen die Porsche een warm hart toedraagt welkom is. Bent u in het bezit van een Porsche of kunt u uw buurman/vrouw overtuigen? Kom dan zeker af!

Drank en sanitaire voorzieningen aanwezig. Tot dan!

*Geen inschrijving vereist*

Link naar FBevent

Allen welkom dus!! Hopelijk tot dan! :up:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 28)
      • Brothak bedankt voor de komst en de verre rit die je ervoor over had!

Doet ons deugd om te horen dat het de moeite was :up: :up:

“Real cars have only 2 doors.” da’s nog uit de tijd van mijn carrera 4 🙂

@brothak: Volgens mij is dit een 3-deurs ….:think: :popcorn:

ik had er een rit van 300km voor over maar het was de moeite, alleen had die van ons weer dorst 😀

Inderdaad geweldige meeting , bedankt aan de organisatie .
                  @ Bullocks denk dat wij elkaar gemist hebben . 1é Foto 3é van links

Potverdorie , er waren zeer mooie Porsches aanwezig.
                    Ik was onderweg maar ben terug gedraaid op de E40 in Ternat: het was filerijden op zondagmorgen en dat was er net teveel aan 😀 😀

Sfeerbeelden

Bedankt aan de 170 Porsches die zijn afgezakt naar onze 1ste editie van Porsches & People Kortemark! Ook aan alle andere bezoekers natuurlijk ook bedankt voor de leuke sfeer die er rondom werd gecreëerd.
                        Er spelen al nieuwe ideeën in ons hoofd voor een volgende editie. Maar daar dus later over!

Zoals Cossie300 al vermelde was er voor elk wat wils. Van 356 tot nieuwste GT3, 944, 1x 968 (zwarte cabrio 😉 ), 914, cayman, boxster en zelf een Carrera GT. We zijn dus zeer tevreden over de talrijke en kleurrijke opkomst! Sommige kwamen van redelijk ver, Antwerpen en 1 enkeling uit het Franse, waarvoor ook dank!

Vanuit de organisatie zelf ook weinig foto’s kunnen nemen door het begeleiden van auto’s, praten met bekenden,… waarvoor onze excuses.
                        Daarom hopen we van de aanwezigen wat foto’s te krijgen als feedback op onze fb-pagina. De foto’s van enkele fotografen volgen ook nog.

Nogmaals bedankt en tot een volgende editie!

Nog

Ik probeer even wat foto’s te sturen

Zoals gezegd, ook even tot daar afgezakt…. mooie opkomst, en mijn 11je stond in goed gezelschap, vrij veel oldie’s….
                              wel een aantal bekende wagens gezien, maar jammer genoeg geen eigenaars erbij….

Ik heb geen foto’s genomen, en aangezien er niemand anders foto’s post…. Cossie, misschien toch maar die Aifeun foto’s plaatsen?

Chapeau aan de organisatoren, voor een eerste event was dit zeker een geslaagde versie! Bedankt en tot volgend jaar!

Een heel mooie opkomst op deze meeting . Nieuwe wagens , oldtimers , 911 , 944 , 928 , boxster , cayman . Voor elk wat wils . Wel geen 968 gezien . Dat verbaasde mij een beetje . Ik heb altijd al een boon gehad voor de 928 , en na het bewonderen van een 928 S4 , word dit gevoel alleen maar versterkt . Dit blijft toch een unieke wagen . Ik heb alleen maar aifeun foto’s genomen , dus laat ik de eer aan de mensen die foto’s namen met deftig materiaal . :up:

Zullen er ook zijn, vermoedelijk niet voor 10u30, maar we komen…
                                  Tot straks!

Ik kom een kijkje nemen zeer vroeg vanaf 9h30 😀 want het wordt zondag weer een warme dag met temp /-30*

Bedankt Bompa om me er aan te herinneren via FB

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 28)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.