Porsches stelen ? easy !

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Porsches stelen ? easy !

• Maker
    Discussie
  • [b]Moderne auto’s, die afhankelijk zijn van software voor hun beveiliging, zijn door geslepen dieven met behulp van een laptop te stelen. De auto’s, die zonder sleutels geopend en gestart kunnen worden, zijn te kraken met bepaalde software en een draadloze verbinding.

20 minuten
    Met de programma’s die de dieven op hun laptop hebben staan, kunnen ze draadloos de auto inbreken. Dat staat te lezen op de autosite Leftlane News. De dieven moeten wel enige tijd ongestoord hun gang kunnen gaan: volgens de kenners kost het 20 minuten om met behulp van een laptop de auto open te breken.

Aangezien steeds meer auto’s afhankelijk zijn van software, vreest Leftlane News dat de nieuwe vorm van diefstal de volgende jaren steeds meer zal toenemen. [/b]

Had dit al een tijdje zien aankomen , maar als ze er nu ook nog in de pers reclame over gaan maken zal de autoindustrie er toch snel iets moeten op vinden vrees ik…

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
    • elke auto heeft vanop de teken tafel de mogelijke opening mee gekregen om hem te stelen

elke merkvertegen woordiger weet perfekt hoe hij een eventueel startblokkering moet opheffen en zo is dat bijvoorbeeld bij de mercedes vrachtwagens bepaalde fiches lostrekken en die start zonder decoder ???

een foutje bij het disign of een bewust aangebracht punt ❓

mijn theorie hier over is dat als ze een auto zouden uitbrengen die niet te stelen is er ook slechts 1 per persoon verkocht zou worden nu wordt uw auto gestolen en hopelijk ben je verzekerd en natuurlijk koop je dezelfde terug dus dat zijn er al 2en dat geld voor iedereen ………..dus voor elke auto die gestolen wordt wordt er een nieuwe verkocht

idem voor de auto s van sublieme kwaliteit zoals minerva 1 van de redenen dat minerva falliet gegaan is is het feit dat ze bijna onverslijtbaar waren …….

nu door de auto te ontwerpen die op bepaalde manieren door eventuele profs te stelen is komt de onderdelen markt ook weer aan een massa onderdelen van de gestolen voertuigen welke op hun beurt weer dienen om een aantal ongeval wagens te repareren welke anders onbetaalbaar waren wegens de hoge onderdelen kosten

dus de bal moet rond zijn om te rollen 😉

allemaal mischien ver gezocht maar niet onwaar 8)

Geert , je hebt een PB-tje 😉

ik heb vanaf volgende week iets meer tijd dus t gaat er van komen…

Wat zie ik hier ?! een ontwerp voor de sticker ?

Ik zou enkel nog de “www.” weglaten, en misschien de letters ONDER de lijn zetten ?
            Kwestie van het beter leesbaar te maken. Ik wil namelijk een subtiel stickertje…

Goe bezig BodyDocter

Wordt wel stilaan tijd dat er eens iets van komt hé 😉

dat was juist het adertje onder het gras ik mocht ze niet terug brengen 😆 ➡

en heb me dan ook maar zelf een vrouw gezocht en ook gevonden als je een P koopt is dat niet zo moeilijk 😆 8) D

Dat bedoel ik.
                Ik zeg steeds aanbod aannemen.
                Die vrouw brengen ze van ellende zelf terug 😉 😆 😆 😆

[size=59:3drw60rl]-Mopje , voor ze me ook hier als sexist bestempelen-[/size]

kweet niet of dat klopt ik heb een jaar of 15 gelden een 911 3,2 gratis kunnen krijgen op voorwaarde dat ik zijn vrouw mee nam en een paier tekende dat ik ze nooit terug bracht …………………..

ik heb voor de veiligheid maar zelf eentje gekocht 🙄

[quote=”stefx911″:1g2i9gfi][of erger nog in je bed…[/quote]

Stef als ze dan van ons vrouw blijven is het goed zeker 8)

Ja stelen doe wat je wil aan je wagen als ze hem moeten hebben zullen ze hem hebben, steek er op wat je wil ze zullen hem wel gewoon opheffen en op de takelwagen zetten.

Of een pistool tegen je hoofd aan het licht….
                      of erger nog in je bed…

Dat klopt volledig!

[quote=”RSR”:ra9bnw37]Ja stelen doe wat je wil aan je wagen als ze hem moeten hebben zullen ze hem hebben, steek er op wat je wil ze zullen hem wel gewoon opheffen en op de takelwagen zetten.[/quote]

Of een pistool tegen je hoofd aan het licht….
                        of erger nog in je bed…

Ja stelen doe wat je wil aan je wagen als ze hem moeten hebben zullen ze hem hebben, steek er op wat je wil ze zullen hem wel gewoon opheffen en op de takelwagen zetten.

ken

Stond ook iets in het laatste nieuws, ivm met de 2 bmw’s X 5 van een bekende voetballer in Engeland, die zijn wagen zijn ook op een gelijkaardige manier gestolen…

er zijn natuurlijk ook andere toffe systemen
                            wie heeft er ooit dat filmpje gezien van die BMW met die vlammen?

Viasat inderdaad, maar dat is ook maandelijks een abonnement betalen en de installatie ervan is ook tamelijk duur.

Er zijn zeker en vast andere snufjes… hoe meer opzit hoe moeilijker dat de dieven het gaan hebben, dus ook de klassieke systemen helpen zeker denk ik

[quote=”924″:1l3c9smg]Die methode van diefstal zal door de dieven veel sneller gemaakt worden, dat ze over … maanden de auto binnen de 5 min kunnen stelen,
                              jaja manne, elektronica, dikke rommel 🙄 [/quote]

precies…..

Die methode van diefstal zal door de dieven veel sneller gemaakt worden, dat ze over … maanden de auto binnen de 5 min kunnen stelen,
                                jaja manne, elektronica, dikke rommel 🙄

Een grote Slang in de auto werkt ook 😉

Of een grote hond natuurlijk…

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.