Porschetreffen 1MEI Dinslaken 2012 Wie gaat mee ??

Home Forum Porsche Uitstappen Porschetreffen 1MEI Dinslaken 2012 Wie gaat mee ??

• Maker
    Discussie

• 911-lover
    Deelnemer

Zoals de titel zegt , wie gaat er dit jaar en wie wil er in groep heenrijden ?
      Alle info vinden jullie HIER

De fotootjes van verleden jaar staan HIER

1 : 911-lover

2 : Toivi

3 : Zimmermann

4 : JVNH

5 : Snoer964

6 : Targaboy (misschien)

7 : De zwarte pijl

8 : BBS Freak

9 : KOENCARRERA4

10: Carbonman

11: Rufie

12:

Ik zal de mensen die zich in dit draadje opgeven bijzetten in deze post

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 144)
        • Grapje :respekt:

Heb een woordje gedaan bij de polizei
            Mijn famillie werkt daar en moest mede delen dat ze spoedig aan komen:-)
            Allé toi toi toi

:relaxman: Hier ook nog niets gezien in mijn brievenbus Toivi 😆

gans toll ist es lachen mit zsie germans Funny :happy:

Den ersten kommt aus den heimat Toivi ,oder auS die heimat ? 😳

nog steeds niets 😀

kheb wel nog nie gaan kijken in de brievenbus
                    maar er geeft hier thuis nog niemand ruzie over een boete
                    dit hing mijn eerst boete zijn met de wagen
                    hoop wel dat de eerste uit duitsland komt
                    dan heb ik nog een foto en kan ik deze sparen :happy:

Ja funny je hebt wat gemist .Hopelijk geen souvenir uit Duitsland 🙄

Zo te lezen was Dinslaken opnieuw een succes .Daarenboven gaan sommigen nog een souvenir ontvangen 😥 .

Hier heb je een foto ,maar inderdaad je bent niet te zien :wtf:
                          d040.JPG

nog niets gekregen zal idd snel zijn maar denk dat het nu niet te lang meer zal duren 🙂
                            verlang wel eens om mijn foto te zien maar denk dat ik bijna niet zichtbaar zal zijn 🙂

nu ja we zien wel 😀
                            zal het zeker laten weten als ik iets ontvangen heb speciaal een inscannen 🙂

@PatrickB natuurlijk er zit nog een fles cava in ,om meer doorslag te geven ruzie @toivi Het was wel iets beter of de MAC D. Ja het was een leuke dag :drink: ps nog niets in de bus gekregen hoor .(dat zou wel zeer snel zijn natuurlijk )

@ snoet hoe was het dan in de mac donalds ? :happy:
                                of was het dan toch daar niet waar je hing gaan eten ? 😀

PB

[quote=”snoer 964″ post=96744]Zij maar allemaal braaf met die gefotoschopte foto 😳 🙄 De volgende maal zal mijn wraak zoet zijn 😈 PAPARADZIE .[/quote]

Wat ga je doen? met uw sjakos slagen?? :happy:

[quote=”snoer 964″ post=96757]WIJ ZIJN WEL GEFLITST BIJ HET NAAR HUIS RIJDEN CARBONMAN . :roll:[/quote]
                                    OEF gelukkig want in NL venlo met terugrijden ook geflist en ook nog in Duitsland zou toch wel erg straf geweest zijn. :puke:
                                    Als de boete niet te hoog is in Duitsland sturen ze het niet op. Mijn broer heeft lang in Duitsland gewerkt en hopen ervaring daarmee. Dus fellow members fingers crossed voor Duitse post!
                                    Super dag trouwens! zeker voor herhaling vatbaar :applaus:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 144)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.