Porschetreffen 1MEI Dinslaken 2012 Wie gaat mee ??

Home Forum Porsche Uitstappen Porschetreffen 1MEI Dinslaken 2012 Wie gaat mee ??

• Maker
    Discussie
  • Zoals de titel zegt , wie gaat er dit jaar en wie wil er in groep heenrijden ?
    Alle info vinden jullie HIER

De fotootjes van verleden jaar staan HIER

1 : 911-lover

2 : Toivi

3 : Zimmermann

4 : JVNH

5 : Snoer964

6 : Targaboy (misschien)

7 : De zwarte pijl

8 : BBS Freak

9 : KOENCARRERA4

10: Carbonman

11: Rufie

12:

Ik zal de mensen die zich in dit draadje opgeven bijzetten in deze post

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 144)
    • WIJ ZIJN WEL GEFLITST BIJ HET NAAR HUIS RIJDEN CARBONMAN . 🙄

[quote=”KOENCARRERA4″ post=96709]Was inderdaad superleuk gisteren :first:

Nu bang afwachten of we van de Polizei nog een briefke gaan krijgen …

Oh ja … enkel dit nog … Wisten jullie dat Snoer soms raar kan doen na enkele glaasjes ? :drink:
        [/quote]

Zijn we geflitst in het heengaan? ik heb niets gezien teveel bezig met :driver:

Zij maar allemaal braaf met die gefotoschopte foto 😳 🙄 De volgende maal zal mijn wraak zoet zijn 😈 PAPARADZIE .

Rufie :first:

You got me :mrgreen:

zo ken ik hem 😆 😛

Jawatte, wat een foto haha :happy:

:happy: Kan je hem dat zelf eens vragen ? Wij weten het antwoord wel zeker ??? Haha :relaxman:

Alleen na enkele glaasjes? :engeltje:

Was inderdaad superleuk gisteren :first:

Nu bang afwachten of we van de Polizei nog een briefke gaan krijgen …

Oh ja … enkel dit nog … Wisten jullie dat Snoer soms raar kan doen na enkele glaasjes ? :drink:

dinslaken261.jpg

En voor de liefhebbers … nog enkele pictures …

dinslaken243.jpg

dinslaken265.jpg

dinslaken136.jpg

dinslaken249.jpg

dinslaken162.jpg

dinslaken103.jpg

dinslaken198.jpg

zeer zeer mooie foto’s
                        heb zojuist een handdoek genomen en het kwijlsel afgeveegd :lekker:

moet er zeker bij zijn volgend jaar.

zijn er nog ritten dit jaar?

Wat zie ik nu, heeft Koen weer een prijs gewonnen?! :first:

Heel mooie foto’s,was een super geslaagde dag,met een mooie
                            eskorte van Koen,lekkere bubbels en vele mooie porschen :applaus:

Ze onderschatten u hè Rufie ,Maar de foto heeft zijn werk gedaan natuurlijk .
                              Mooie foto van mijn slippertje . :mrgreen:

Hela Plumber, onderschat je mijn karakter ? :sarcastisch

Wat een leuke dag gisteren, werd tijd dat ik nog eens buiten kwam tijdens een meeting.
                                Heb ook wat foto’s online gezet.

Je vindt ze hier : https://picasaweb.google.com/rufie968/Dinslaken1Mei2012

Enkele gevallekes :

@ Plumber ,Now way Rufie heeft zijn belofte gehouden hoor :respect2: Het waren wel bubbels maar dan in bruis water :puke: :drink: :first:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 144)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.