Porschetreffen 1MEI Dinslaken 2012 Wie gaat mee ??

Home Forum Porsche Uitstappen Porschetreffen 1MEI Dinslaken 2012 Wie gaat mee ??

• Maker
    Discussie

• 911-lover
    Deelnemer

Zoals de titel zegt , wie gaat er dit jaar en wie wil er in groep heenrijden ?
      Alle info vinden jullie HIER

De fotootjes van verleden jaar staan HIER

1 : 911-lover

2 : Toivi

3 : Zimmermann

4 : JVNH

5 : Snoer964

6 : Targaboy (misschien)

7 : De zwarte pijl

8 : BBS Freak

9 : KOENCARRERA4

10: Carbonman

11: Rufie

12:

Ik zal de mensen die zich in dit draadje opgeven bijzetten in deze post

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 144)
      • Was blijkbaar super gezelig. Volgend jaar trachten mee te gaan… :lekker:

PS: daar gaat Rufie zijn belofte….

d056.JPG

d096.JPG

d104.JPG

d107.JPG

d118.JPG

d120.JPG

d122.JPG

d180.JPG

En nog wat foto’s voor de thuis blijvers . :drink:

d019.JPG

d029.JPG

d031.JPG

d037.JPG

d047.JPG

d052.JPG

d062.JPG

d053.JPG
            Mooi mooi dat was het ,heel leuke dag gehad met gelijk gestemde mensen .Is toch altijd de moeite Dinslaken ,en zeker met zo mooi weer .Tot volgend jaar .

Bedankt voor de vele foto’s Koen!, zo ben ik er achteraf toch nog een beetje bij.
              Er was inderdaad erg veel moois te zien mmmm

En de echte actiefoto’s hebben jullie nog te goed lees ik?
              …van de polizei… :wtf:

dit was mijn eerste :driver: en ben er zeer tevreden van :applaus:
                was zeer goed georganiseerd :respekt:
                niet aleen het event maar ook de rit heen en terug :respekt:
                de rit heen was een heerlijk moment om even de paarden los te laten 😈
                toen we aan kwamen waren we aangenaam verast met glaasjes bubbels :lekker:
                was net van plan een blik cola open te maken
                maar heb deze dan toch even aan de kant gezet.
                dan zoveel mogleijk wagens gaan bekijken. :drink:
                de rit terug even moeten kalm houden want de paarden zatten bijna zonder voer 👿

nu nog de boete’s
                heb dat net nog even nagevraagd en het is zeker dat we deze krijgen 🙁
                wel met bijhorende pasfoto :happy: al altijd een in action foto willen hebben 8)

letop ❗ deze zijn de eenigste flitsen die we gezien hebben
                meschien dat er ook nog een paar foto’s genomen zijn van de mooie achter kanten 8)

voor alle duidelijkheid de borden die op de snelweg staan met 120km/h op zijn effectief de maximale toegelaten snelheid niet de minimale toegelaten snelheid
                heb gezien dat er enkele waren die het daar moeilijk mee hadden

to de volgende en bedankt voor de waanzinnige dag. :respect2:

Oja meschien volgende maal voor we weg rijden van de renbaan eerst eens een ronde doen zou het wel leuk vinden en denk dat snoer ook hij kan dan meetje langer spelen :engeltje:

Ik vermoed BBS’en RS

😯
                    Welke velgen zijn dit?
                    Iemand een idee?? :wtf:

ik heb de fototjes op facebook gezien, alvast bedankt voor de mooie impressie koen 🙂 (as always)

Vandaag was weer een superdagje .
                        Onlangs de erg korte slaap toch volle moed kunnen opstaan en tijdig op de afspraakplaats te Maasmechelen waar we om iets na 9 met 6 wagens vertrokken.
                        Rustig doorgereden naar Venlo waar we ons bij de rest van de troep konden voegen .
                        Met een kleine 15 wagens vertrokken we verder richting Dinslaken .
                        De rijstijl was ineens heel anders .
                        Ineens was de groep uiteen doordat de snelheden erg opgevoerd werden .
                        Ja , dan moest ik maar mijn in Venlo gekocht ontbijtje (koffie en croissants) tegen 230 op het linkervak met één haandje aan het stuur opeten 😆
                        Net voor de snelwegwissel was ik iedereen voorbij en kon de kop trekken om in één colonne door te rijden naar het terrein .
                        Opgereden vroeg ik na naar de vrijgehouden plaats en we kregen een mooi open plekje waar we samen konden staan .
                        Daar verzorgde cateraar Snoer voor heerlijke bubbeltjes (waarvoor dank)
                        Dan gingen ieder op zich rondjes maken en al het moois bewonderen .
                        Ondanks de weersvoorspellingen hebben we de hele dag geen drup gezien en het zonnetje zorgde voor warem momenten .
                        Ik heb de hele dag in T-shirt rondgelopen .
                        Zoals anderen al aangaven en de foto’s aantonen was er heel wat leuk spul te zien .
                        Langzaam zakten de ene na de andere tevreden weer naar huis af .
                        Zimmerman en wij besloten zo rond 16u ook huiswaarts te rijden .
                        Ik wil iedereen van het forum bedanken voor de toffe sfeer en toffe dag .
                        En dit moeten we zeker herhalen .

De fotootjes vinden jullie HIER

Enkele teasers

901 was schrijffout , wie weet volgend model :relaxman: :relaxman: :relaxman:

[quote=”porsche914orange” post=96621]

901 cabrio ??[/quote]
                            Deze misschien http://auto.marktplaats.nl/oldtimers/548929915-porsche-cabrio1966-wit.html

terug thuis,was voor mij daar eerste keer,zeer goed meegevallen met ons
                              gezelschap medeforummers,nog nooit zoveel porschen bij elkaar gezien,het
                              weer was zeer aangenaam,zal er volgend jaar terug bij zijn 😆

[quote=”zimmermann” post=96602]was dit jaar ook weer super goed ,met hele clic onderweg, nog meer porsches als vorig jaar , en wa voor ?? nieuwe boxster, echte 959, 901 cabrio ,… nie normaal , en daarbij ook goed weer ,zullen fotos van Koen wel bewijzen :first: :first: :first: :drink:[/quote]

901 cabrio ??

ook juist terug, en het was weer een schitterend treffen, en idd al véél nieuwe modellen gezien en 959, en de carrera GT, pfff en schitterend weer gehad men gezicht ziet zo rood als een tomat, ook wel mede dankzij het cabrio rijden 😆 , heb wel geen foto’s genomen, thuis vergeten.
                                  Maar volgend jaar zeker en vast terug van de partij :relaxman:

was dit jaar ook weer super goed ,met hele clic onderweg, nog meer porsches als vorig jaar , en wa voor ?? nieuwe boxster, echte 959, 991 cabrio ,… nie normaal , en daarbij ook goed weer ,zullen fotos van Koen wel bewijzen :first: :first: :first: :drink:

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 144)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.