Porschetreffen 1MEI Dinslaken 2012 Wie gaat mee ??

Home Forum Porsche Uitstappen Porschetreffen 1MEI Dinslaken 2012 Wie gaat mee ??

• Maker
    Discussie

• 911-lover
    Deelnemer

Zoals de titel zegt , wie gaat er dit jaar en wie wil er in groep heenrijden ?
      Alle info vinden jullie HIER

De fotootjes van verleden jaar staan HIER

1 : 911-lover

2 : Toivi

3 : Zimmermann

4 : JVNH

5 : Snoer964

6 : Targaboy (misschien)

7 : De zwarte pijl

8 : BBS Freak

9 : KOENCARRERA4

10: Carbonman

11: Rufie

12:

Ik zal de mensen die zich in dit draadje opgeven bijzetten in deze post

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 144)
    • Anoniem

Plan dan nu al maar 😀
        Dinslaken is zeker de moeite om een keer naartoe te gaan.
        Ik was er vorig jaar samen met enkele forumleden.
        Dit jaar kon ik niet, werken 🙁 en nu zelfs tijdelijk Porscheloos.

Het was balen omdat ik vandaag geen vrij kon nemen…, werk aan de winkel!

Had er vanmorgen niet zo’n moeite mee omdat het hier regende met een donder in de verte, maar kreeg wel medelijden met de Dinslaken-gangers 🙁

Maar even later werd het droog, de zon begon te schijnen en volgens mij is het buiten echt lekker geweest vandaag!
          Zo kwam het toch nog goed in Dinslaken denk ik. 8) 8) 8)

Afhankelijk van de reacties ga ik volgend jaar iets eerder verlof inplannen :mrgreen:

Wij komen samen om 9.00u aan de grens in Maasmechelen .
            9.45u a 10.00u Venlo moet haalbaar zijn .
            Wacht dus op ons , dan sluiten we aan en rijden in groep .
            Tot zo jongens

Damn, ik bedoelde de parking achter die van Kalken, die met dat spaceship-achtig gebouw in Kruibeke, als nog iemand dit leest: kunnen jullie daar ook even over de parking gaan, dan pik ik daar aan.

Ik heb beslist van morgen toch niet met de porsche te rijden en ga met den daily, ik zie jullie daar wel.

mvg

Maarten

verdomme 👿
                  heb me te laat geregistreerd. had graag ook mee gegaan maar reeds andere plannen gemaakt
                  wilde wel ook eens over het asfalt schuren met de wind in de resterende haartjes :respect2:
                  mijn bijzitter ,zoon van 14 gaat nu al uit zijn dak

toch voor de genen die naar daar rijden; rij voorzichtig ” have fun”

in juni zijn we naar de porsche museum in stuthart :relaxman:

dit is toch het juiste adres é, men duits is niet zo goed 😳

Breslauer Straße.6
                    46535 Dinslaken

om 7u30 vertrekken vanuit parking Kalken :applaus:

Blijkbaar ga ik ook mee :relaxman:

Kan treintje Gent en omstreken even op de parking in Kalken passeren (je weet wel, de UFO parking) en om hoe laat zal dat dan zijn?

Als ik een routebeschrijving neem in Google, dan moeten we ongeveer 2u rekenen van Kalken tot grensovergang Venlo.

Dus zullen we daar zijn rond 09u45.

Groeten,
                          Rufie.

[quote=”911-lover” post=96445]Even door omstandigheden en veel werk hier afwezig geweest .
                            Zover ik kan lezen komt Carbonman en Koencarrera4 ook naar de grensovergang in Maasmechelen om 9.00u
                            Ik zal jullie op de startpost bijzetten .

@ Alain : Hoe laat zijn jullie dan aan de grensovergang in Venlo ?
                            Anders kunnen we de treintjes samen laten komen en in één troep rijden .

@ Horst : Greserveerd had ik niet , is niet nodig . Ik ken wel de mensen van de organisatie erg goed , dus kan wel een leuk plaatsje regelen voor Porscheforum.be[/quote]

opgelet hé … Ikzelf vertrek vanuit Gent, mijn bijzit vanuit Maasmechelen (met BMW of tenzij er nog iemand een plaasje over heeft) :respect2:

Mijn bijzit is Bart Wouters en komt dus ook om 9 uur naar de grensparking
                              met de BMW! Hij zal jullie wel aanspreken …

Het zou natuurlijk leuk zijn om af te spreken in Venlo en dan samen verder te rijden …

Zie je het zitten Rufie ?

Koen

@Toivi ik denk niet dat dit een probleem zal zijn 3 personen in je wagen mee nemen voor de organisatie in Dinslaken .

Even door omstandigheden en veel werk hier afwezig geweest .
                                  Zover ik kan lezen komt Carbonman en Koencarrera4 ook naar de grensovergang in Maasmechelen om 9.00u
                                  Ik zal jullie op de startpost bijzetten .

@ Alain : Hoe laat zijn jullie dan aan de grensovergang in Venlo ?
                                  Anders kunnen we de treintjes samen laten komen en in één troep rijden .

@ Horst : Greserveerd had ik niet , is niet nodig . Ik ken wel de mensen van de organisatie erg goed , dus kan wel een leuk plaatsje regelen voor Porscheforum.be

dit is de E314 volgen vanuit klaverblad lummen tot maasmechelen , daar is grens en parking :driver: :driver:

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 144)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.