Porschetreffen 1MEI Dinslaken 2012 Wie gaat mee ??

Home Forum Porsche Uitstappen Porschetreffen 1MEI Dinslaken 2012 Wie gaat mee ??

• Maker
    Discussie
  • Zoals de titel zegt , wie gaat er dit jaar en wie wil er in groep heenrijden ?
    Alle info vinden jullie HIER

De fotootjes van verleden jaar staan HIER

1 : 911-lover

2 : Toivi

3 : Zimmermann

4 : JVNH

5 : Snoer964

6 : Targaboy (misschien)

7 : De zwarte pijl

8 : BBS Freak

9 : KOENCARRERA4

10: Carbonman

11: Rufie

12:

Ik zal de mensen die zich in dit draadje opgeven bijzetten in deze post

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 144)
    • iemand die mij een adres kan bezorgen van die ‘grensparking’ in maasmechelen ? Mijn copain kent dit blijkbaar niet … 😳

is het mogelijk dat ik 2 bijzitters meeheb of is dat niet mogelijk?
        zou dat geen probleem geven aan de inkom?

@koencarrera , hoe meer zielen hoe meer vreugde :relaxman: :relaxman: :drink:

[quote=”Rufie” post=96332]Om het overzicht te houden, graag lijst vervolledigen voor wie afspreekt om 07u30 aan benzinestation Kalken E17. Dan weten we of ons treintje volledig is of niet voor we vertrekken.

1.Rufie[/quote]
            2 Snoer964
            3 Philipe Mouton
            4 Zwarte pijl
            5 Koen Carrera4
            6 Toivi

Rufie, ik denk dat we dan met 6 gaan zijn zeker ??? :driver:

Mag ik jullie wel vragen om met een matige snelheid naar daar te rijden! Ik zit met trillingen op stuur als ik meer dan 285 km/h rij 😆 😆 😆

[quote=”carbonman” post=96355][quote=”zimmermann” post=96292]@carbonman wij komen samen om 9u aan grensparking maasmechelen . :driver: ;)[/quote]

Wij zullen er zijn in Maasmechelen parking grens, met mijn bijzitter zoontje van 5[/quote]

Als ik aan mijn bijzitter vraag om tot bij jullie te komen in Maasmechelen, mag hij jullie dan volgen met een BMW ? :respect2:

Spreken wij dan ergens af in Venlo om samen verder te rijden ??? Zodat mijn bijzit er bij mij kan in kruipen ??? Of wordt dit te ingewikkeld ? 😳

Hier idem , zoontje van 21 komt ook mee 😆 😳 :mrgreen:

mijn bijzitter is idem zoontje ,maar van 12 , deze zullen hun wel amuzeren .

[quote=”zimmermann” post=96292]@carbonman wij komen samen om 9u aan grensparking maasmechelen . :driver: ;)[/quote]

Wij zullen er zijn in Maasmechelen parking grens, met mijn bijzitter zoontje van 5

ik ben er voor 7:30 aan het tankstation te kalken

haken we dan nog ergens anders aan ?

2 Snoer964
                        3 Philipe Mouton
                        4 Zwarte pijl
                        5 Koen V S
                        Deze mensen komen zeker daar op dat u .

Om het overzicht te houden, graag lijst vervolledigen voor wie afspreekt om 07u30 aan benzinestation Kalken E17. Dan weten we of ons treintje volledig is of niet voor we vertrekken.

1.Rufie

@carbonman wij komen samen om 9u aan grensparking maasmechelen . :driver: 😉

[quote=”porsche914orange” post=96229][quote=”carbonman” post=96228]ik wil ook wel vertrekken uit Hasselt? Wanneer afspreken in Venlo? Zijn er nog Limburgers die willen gaan?[/quote]

Ga je in duitsland met het dak eraf rijden? :lol:[/quote]
                              met het dak toe, is hij gelimiteerd tot 200km/h
                              dus dat hangt af van wie mij bijzitter wordt ruzie

Carbonman ,er zijn al 2 mensen van wie ik weet dat ze in limburg wonen en die gaan ,911-lover en Jvnh. Zie lijstje van Koen in de 1 post .

[quote=”carbonman” post=96228]ik wil ook wel vertrekken uit Hasselt? Wanneer afspreken in Venlo? Zijn er nog Limburgers die willen gaan?[/quote]

Ga je in duitsland met het dak eraf rijden? 😆

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 144)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.