Porschetreffen 1MEI Dinslaken 2012 Wie gaat mee ??

Home Forum Porsche Uitstappen Porschetreffen 1MEI Dinslaken 2012 Wie gaat mee ??

• Maker
    Discussie

• 911-lover
    Deelnemer

Zoals de titel zegt , wie gaat er dit jaar en wie wil er in groep heenrijden ?
      Alle info vinden jullie HIER

De fotootjes van verleden jaar staan HIER

1 : 911-lover

2 : Toivi

3 : Zimmermann

4 : JVNH

5 : Snoer964

6 : Targaboy (misschien)

7 : De zwarte pijl

8 : BBS Freak

9 : KOENCARRERA4

10: Carbonman

11: Rufie

12:

Ik zal de mensen die zich in dit draadje opgeven bijzetten in deze post

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 144)
      • ik wil ook wel vertrekken uit Hasselt? Wanneer afspreken in Venlo? Zijn er nog Limburgers die willen gaan?

Voor mij maakt het niet uit ,kan toch niet mee 😥 .
          Ik zal me nog eens zalig omdraaien 😉 😉

‘k vind het ook wat te vroeg Funny… :sleep:
            Maar we zien elkaar daar terplaatse dan wel hé :relaxman:

@BartGovaert .Waarom haken jullie niet aan bij de mannen die via Gent komen ,enkel een beetje vroeger opstaan. 😉
              Groeten Funny ,

Wij vertrekken met een aantal POCA leden uit het Antwerpse aan het rond punt in Wommelgem (fruitkraam) om 10.00 u. Wie wil aansluiten is altijd welkom. Het is ongeveer 1,5 uur rijden tot in Dinslaken. Dan is er nog zeker voldoende tijd om eens rustig rond te lopen.
                Bart

:relaxman: Dat zijn kerels he die mannen uit de buurt van Oudenaarde :respect2:

Voila ze afgesproken met zwarte pijl !!! :applaus:

zal daar op tijd zijn met Koen,gaan daar stipt op 7u30 vertrekken,
                      wil het daar toch allemaal gezien hebben in Dinslaken 😎

Geen probleem voor 7.30u in Kalken ! Ik zal afspreken met zwarte pijl in oudenaarde…

Ik heb een goede vriend die graag zou meegaan uit Hasselt! Rijden de limburgers onder ons ook samen ?

Spreken we dan af in Venlo of niet ? :relaxman:

Juist Funny ,Anders zou er daar wel iemand per vergissing kunnen staan wachten 😳 😥

Koen zoals Alain het al schreef het eerste benzinestation ❗ .Opgelet net na Gentbrugge ,na de flitspalen heb je ook een parking maar zonder pompen .
                            Funny

Voor mij geen probleem Alain ,als de rest uit hun bed kan 🙄 grapje

8u30 lijkt me te laat, want dan ben je er pas tegen 11u. Uit ervaring weet ik dat Dinslaken niet zo heel lang duurt. Rond 15u begint het al leeg te lopen.
                                Kalken is idd eerste benzinestation dat je tegenkomt na Gentbrugge.

7u30 afspreken ?

Zouden we dan afspreken om 8u30 aan het tankstation in Kalken ??? Of is dit te vroeg ??? Het tankstation in Kalken is toch net na de flitspalen in Gentbrugge hé ???

als we van kalken vertrekken
                                    sluiten we dan nog ergens anders aan? :lekker:
                                    zo ja moeten we wel rekening houden met het vertrek uur van het volgend punt
                                    er zal niet enkel getankt moeten worden maar ook :drink: gekocht worden 😀

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 144)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.