Porschetreffen 1MEI Dinslaken 2012 Wie gaat mee ??

Home Forum Porsche Uitstappen Porschetreffen 1MEI Dinslaken 2012 Wie gaat mee ??

• Maker
    Discussie

• 911-lover
    Deelnemer

Zoals de titel zegt , wie gaat er dit jaar en wie wil er in groep heenrijden ?
      Alle info vinden jullie HIER

De fotootjes van verleden jaar staan HIER

1 : 911-lover

2 : Toivi

3 : Zimmermann

4 : JVNH

5 : Snoer964

6 : Targaboy (misschien)

7 : De zwarte pijl

8 : BBS Freak

9 : KOENCARRERA4

10: Carbonman

11: Rufie

12:

Ik zal de mensen die zich in dit draadje opgeven bijzetten in deze post

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 144)
      • @ Rufie en Koen en Toivi Het tankstation te kalken (Beervelde )Lijkt me uitstekend enkel nog een uur afspreken en dit lijkt me in orde .groetjes :driver:

@ koencarrera4 en rufie

Voor mij is tankstation kalken wel Oke dit is voorbei Beervelde kan hem dan nog eens vol gieten xD en dit is een van de weinige plaatsten die mij bekent zijn

Heeft er al iemand een concreet idee waar en wanneer we vertrekken ? We zullen blijkbaar met enkele afspreken in het Gentse … Rufie ? Heb je een voorstel waar en om welk uur ? :driver: :driver: :driver:

Voor Dinslaken hoef je niet op voorhand in te schrijven .

Ik heb me ook nog nooit op voorhand ingeschreven. Voor zover ik site begrijp, kan je ter plekke ook nog betalen ? Ja toch ?

Wat is een centrale plek om af te spreken voor mensen uit het Gentse ?
                Ergens langs E17. Tankstation voorbij Beervelde ? Biznis Hotel Lokeren ? Of ergens in Gent ?

Greets,
                Rufie.

@ Koen , maat , vorige keer hebben wij ons toch ook niet ingeschreven hé , heb je dat dit jaar wel gedaan ?? :relaxman:

Kga met den daily er naartoe want kmoet om 12.30 naar familliefeest,maar ga effe gaan kijken voor de 6de keer,het event vant jaar da ik nooitmeer wil missen :respect2: effe terwijl met den daily is effe vmax uittesten op das autobahn :relaxman: nig ni kunne uitproberen sinds ergeprogrammeerd is :mrgreen:
                    want metmijn sc’ke,zal ni voor dees jaar zijn dinslaken 😳 tbeginet toch al 08.00 en dan zijn er al veel dikke duitse p’kes

ik heb me vorig jaar niet ingeschreven, en kon zo binnen.
                      Moet je u inschrijven dit jaar ?

iemand uit het antwerpse?

inschrijving ?
                            op dit forum of op het event?

hoe en waar moetj inschrijven ?

Inschrijving loopt af op 23/4/12 !
                              Als ik mij aan een treintje hang om mee te bollen kan ik er dan zeker van zijn dat de gemiddelde snelheid lager zal liggen dan 285 km/h ?? :wtf:
                              Het Scke haalt dat net niet meer ….

Geert.

[quote=”Rufie” post=95743]Ik denk dat ik al met 2 of 3 Porsches samen uit Gent vertrek.
                                Nog iemand uit onze contreien ?[/quote]

ja ik ben van de kanten van gent
                                waara spreken we af ik zie het helemaal zitten
                                waar en waneer ? dit zal een topdag worden

Staat bij mij ook in de agenda, wij gaan mee!
                                  Stel voor in het terugrijden dat we allen ergens iets gaan eten?

:driver: :driver:

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 144)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.