Porschetreffen 1MEI Dinslaken 2012 Wie gaat mee ??

Home Forum Porsche Uitstappen Porschetreffen 1MEI Dinslaken 2012 Wie gaat mee ??

• Maker
    Discussie

• 911-lover
    Deelnemer

Zoals de titel zegt , wie gaat er dit jaar en wie wil er in groep heenrijden ?
      Alle info vinden jullie HIER

De fotootjes van verleden jaar staan HIER

1 : 911-lover

2 : Toivi

3 : Zimmermann

4 : JVNH

5 : Snoer964

6 : Targaboy (misschien)

7 : De zwarte pijl

8 : BBS Freak

9 : KOENCARRERA4

10: Carbonman

11: Rufie

12:

Ik zal de mensen die zich in dit draadje opgeven bijzetten in deze post

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 144)
      • Ja ik ,Zwarte Pijl en philipe met de 996 turbo rijden naar daar :driver:en Koencarrera4 gaan allen naar Dinslaken :driver:

Ik denk dat ik al met 2 of 3 Porsches samen uit Gent vertrek.
          Nog iemand uit onze contreien ?

mmm.. foto’s zien er geweldig uit.. wanneer vertrekken jullie naar ginds? Heb de foto’s eens bekeken en lijkt me idd wel geweldig om eens te joinen. Dus als jullie ff praktische info kunnen delen, want ik zit nogal met zware agenda de laatste tijd.

[quote=”911-lover” post=95066]Op het verzamelpunt of in Dinslaken zelf Pascal ?[/quote]

Als ik mee kan, dan op het verzamelpunt hé Koen :driver:

Zouden er heel graag bij zijn, maar op 1 mei een familie feest en het spijtige is dat dit ieder jaar zo is, jammer, ziet er echt de moeite uit.
                geniet er maar van ik zal aan jullie denken…..
                groeten
                triek

Ik ga mss ook mee :driver:

Op het verzamelpunt of in Dinslaken zelf Pascal ?

Bij mooi weer ben ik ook van de partij!

We zullen ook aan de grensovergang in Venlo stoppen .
                        Die paar kilometers kunnen we wel omrijden .
                        Dan rijden we via Roermond over Venlo ipv over Düsseldorf
                        Dan kunnen de mensen van het Antwerpse of de Vlaanders daar aansluiten .
                        Tijdstip zal ongeveer een 45 minuten zijn na vertrek Maasmechelen .

als ik deze vind aan een sherpeprijs verander ik ze wel anders niet vind ik toch veel geld

Klopt er moeten nog witte pinkers op 😉

het kan niet snel genoeg gaan voor me.
                              Het zal mijn eerste rit worden normaal.
                              mijn wagen is nog niet 100% af

geen probleem ! We spreken nog wel af op het forum … We hebben nog even tijd hé !

[quote=”KOENCARRERA4″ post=93939]Je mag er mij ook bijzetten !

Misschien gaan snoer, zwarte pijl en ikzelf samen vertrekken en dan ergens afspreken met jullie ??? Voor ons is het niet interessant om eerst naar de limburg te rijden hé 🙄

Is dit mogelijk ? 😉 Wij rijden normaal over Antwerpen … Misschien afspreken in Venlo ??? Of te moeilijk ? Wat denken jullie?[/quote]

mss ook best samen rijden me jullie
                                  is anders ook grote ommetoer voor ik

Je mag er mij ook bijzetten !

Misschien gaan snoer, zwarte pijl en ikzelf samen vertrekken en dan ergens afspreken met jullie ??? Voor ons is het niet interessant om eerst naar de limburg te rijden hé 🙄

Is dit mogelijk ? 😉 Wij rijden normaal over Antwerpen … Misschien afspreken in Venlo ??? Of te moeilijk ? Wat denken jullie?

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 144)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.