Porschetreffen 1MEI Dinslaken 2012 Wie gaat mee ??

Home Forum Porsche Uitstappen Porschetreffen 1MEI Dinslaken 2012 Wie gaat mee ??

• Maker
    Discussie
  • Zoals de titel zegt , wie gaat er dit jaar en wie wil er in groep heenrijden ?
    Alle info vinden jullie HIER

De fotootjes van verleden jaar staan HIER

1 : 911-lover

2 : Toivi

3 : Zimmermann

4 : JVNH

5 : Snoer964

6 : Targaboy (misschien)

7 : De zwarte pijl

8 : BBS Freak

9 : KOENCARRERA4

10: Carbonman

11: Rufie

12:

Ik zal de mensen die zich in dit draadje opgeven bijzetten in deze post

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 144)
    • mercikes 😀

JP , daar moet je bij zijn .
        Is echt de moeite .
        Daar staan een paar duizend Porsche bij elkaar .
        Kijk eens in het begin van het draadje .
        Daar zie je al mijn fotootjes van de afgelopen jaren .
        Dit zal mijn zevende keer op rij zijn .
        En telkens weet je niet waar te beginnen met kijken .
        Verzamelpunt zal idd de grensovergang op de E314 in Maasmechelen worden .
        Tijdstip had ik 9u in gedachte als iedereen daarmee akkoord is .

@ BBSFreak : Ik heb je toegevoegd .

zal bij mij de 6x dat ik dees jaar naar dinslaken ga,en dat is nu het enige treffen dat ik voor niks wil missenop gans 1 jaar,maar je moet er wel vroeg zijn want rond 13.00 rijden de meeste al trg weg :-s
          En vooral het niveau van afwerking ginder is enorm,enorm veel parelekes 😮

Dinslaken is een klassieker wat betreft Porsche .
            Een bijeenkomst voor de ware liefhebber .
            Spijtig genoeg moeten wij passen dit jaar. 😥

Is dus echt de moeite waard blijkbaar?

dees jaar zal het nog als toeschouwer zijn,is al de 6de jaar da ik ernaar toe ga

Hier in NL wordt “gewoon” gewerkt op 1 mei…, dus als ik meega zal ik verlof moeten nemen.
                    Is het de moeite waard?
                    Ja natuurlijk… :mrgreen: heb ff op de Duitse website gekeken en als ik meega loop ik kans de Soundcheck te winnen;

Soundcheck: Ein Cayenne tritt an. Im Stand soll er den Turbo auf Klang bringen. Es wird aber eher ein kläglicher Versuch. Bei 3500 Umdrehungen im Leerlauf geht der Begrenzer an und lässt das edle Stück verstummen. „Okay, der braucht also Fahrt, um laut zu sein“, sagt Volker Küster.

Ganz ohne Fahrt schafft es dagegen mühelos ein alter 928er, eine viersitzige Familienausgabe des Sportwagens, der aber immerhin 320 PS unter der Haube hat. Und die hört man auch: „Wummmmmmm“. Über 100 Dezibel. „Das ist Musik in den Ohren“, kommentiert Volker Küster und erklärt den Wagen zum Soundsieger.

Dat kan nog leuk worden! 8)

Enfin ik weet het nog niet, zal iets moeten regelen, en 6 mei is de volgende meeting al weer in Best (Porsche Scene Live) en het weekend daarna zit ik voor een 3-daagse rit in Frankrijk…

tijdstip ?
                      :relaxman: :relaxman:

komen samen aan grens in maasmechelen :driver: :relaxman: :drink:

Schrijf mij er ook maar bij op, ik ga ook mee 🙂 . Waar willen jullie samenkomen?

Schrijf mij er ook maar bij op, ik ga ook mee 🙂 . Waar willen jullie samenkomen?

Gebeurd 😉

zet er ons ook maar bij,rijden er heen met snoer,zijn maandagavond pas
                                thuis van zwaar ardennenweekend met vrienden :sarcastisch

De lijst is aangepast

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 144)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.