Porschetreffen te Dinslaken (D) 1 mei

Home Forum Porsche Uitstappen Porschetreffen te Dinslaken (D) 1 mei

• Maker
    Discussie
  • Jaarlijks is er het grote Porschetreffen te Dinslaken .
    Dit heeft steeds op 1 mei plaats op de Drafrennbahn te Dinslaken .
    Naar mijn mening een must voor elke liefhebber van dit merk .
    Wie gaat er dit jaar heen en kunnen we misschien iets afspreken om in groep te rijden ?
    Laat het horen

Meer info HIER

1 : 911-lover ➡ 968CS

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 59)
    • Ik zal een appart draadje opstarten waar iedereen zich in kan opgeven .

Lukt me al jaren niet om er te geraken. Dit jaar weer een gewone werkdag in NL 👿

@ Koen , ga dit jaar ook weer mee , vorig jaar was super !!! :relaxman: :relaxman: :relaxman: :driver: :driver: :drink: :drink:

[quote=”snoer 964″ post=92349]Ik ben het ook van plan dit jaar het is toch al weer 2 jaar geleden dat ik daar was .[/quote]

start een lijstj 😛

ik heb wel vernomen dat het 20€ inschrijving is kan dit?
            dit was wel op het nederlandse forum

Ik ben het ook van plan dit jaar het is toch al weer 2 jaar geleden dat ik daar was .

Ik zie het ook wel zitten om mee te gaan.
                Laat maar weten hoe we het kunnen organiseren ?

Ergens zal een draadje opgestart worden hierover .
                  Meestal komen we ergens samen ( Grens Venlo) om samen erheen te rijden

zou dit jaar wel eens mee gaan
                    hoe werkt dit dan ?

SL33PY schrijft:

Hey Koen (of iemand anders),

Welke kleur heeft die Porsche op foto 169?

Geen idee . Ik denk geen originele Porschekleur . Was een donkergroen metallic met een blauwe schijn in . Geen flipfloplak

Was een Duitser .
                        Nog op het einde van de dag een leuk gesprek gehad met de eigenaar (die mijn CS kwam bewonderen 😛 )
                        Er was twee jaar gewerkt aan zijn 968 en was nu voorzien van een turboblok met 355pk .
                        Rmmen van de 993 BiTurbo , andere ophanging , extra intercooler en nog meer leuke dingen

blijkbaar waren er ook hollanders met hun caravan afgezakt 😈 😀

Anoniem

Volgende keer beter afspreken denk ik.
                            Nu was het natuurlijk moeilijk doordat het forum net de zaterdag off line was.

vawilliam2003 schrijft:

joebar13 schrijft:
                              [quote]Als ik niets hoor van cab 88,dan kom ik ook naar daar tegen 10.00 uur!!!

We hebben nog wat op U gewacht maar U niet gezien.
                              Bent U naar Dinslaken geweest ❓

Het was de moeite om daar een keertje rond te lopen.
                              Ook de kennismaking met enkel forummers was TOP.
                              Tot de volgende Koen en Co.

Foto’s zal Koen wel plaatsen 😀 hij heeft er een paar genomen.[/quote]

Hey William,
                              Ik ben bij een gulf station gaan tanken net voor de grens! Maar het was er maar klein en zag geen enkele porsche. Dus ik wist dat ik fout was! ben rond elf uur aangekomen.Je zal me daar wel gezien hebben denk ik. Kerel in een rolstoel en een klein thais meisje bij me (stiefdochtertje).
                              Voor mijne eerste keer is dat ook dik meegevallen.
                              Ik vond het alleen spijtig dat er geen gezamelijke rondrit was,want dat zou pas de max zijn. En zoals hierboven al vermeld,spijtig dat er zo weinig kraamtjes waren om te kopen. Sorry nogmaals,en hopelijk vind ik de volgende keer wel de plaats waar er afgesproken word. 😉 😆

Hey Koen (of iemand anders),

Welke kleur heeft die Porsche op foto 169?

Thx Pascal .

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 59)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.