Porschetreffen te Dinslaken (D) 1 mei

Home Forum Porsche Uitstappen Porschetreffen te Dinslaken (D) 1 mei

• Maker
    Discussie

• 911-lover
    Deelnemer

Jaarlijks is er het grote Porschetreffen te Dinslaken .
      Dit heeft steeds op 1 mei plaats op de Drafrennbahn te Dinslaken .
      Naar mijn mening een must voor elke liefhebber van dit merk .
      Wie gaat er dit jaar heen en kunnen we misschien iets afspreken om in groep te rijden ?
      Laat het horen

Meer info HIER

1 : 911-lover ➡ 968CS

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 59)
      • Knappe foto’s Koen !!! 8)

Het was onze eerste keer op het evenement en het is zeker een aanrader. Leuke rit gehad, fantastisch weer (wel een frisse wind)en hele mooie Porschekes gezien. Wel was het sprijtig dat er niet meer verkoopsstandjes waren met gadgets en hebbedingetjes. Daarna heerlijk terug met de cabrio open naar Antwerpen gereden … met als gevolg een mooi rood kleurtje van het heerlijke zonnetje.

De afwezigen had ongelijk.

Bart

Viel wel mee hoor.
            Wat mij opviel (maar ja ieder zijn eigen wagen hé) was dat in tegenstelling tot andere jaren en maar weinig 968CS-en waren . Welgeteld inclusief de mijne 3 stuks . Anders zijn er al minstens vijf van mijn kleur alleen .

Anoniem

Bedankt Koen voor de weeral vele foto’s. Zo kunnnen de afwezigen er toch net bij zijn.
              Weinig 993-997’ers aanwezeig of heb ik het mis?
              Volgend jaar hopelijk aanwezig!
              Zo te lezen, ook een gemis aan de P-forum herkenningsbandjes 😕

Het was idd super gezellig . William leren kennen en weeral een supertoffe mens bij in mijn kennissenkring . 😉
                Een verslagje en foto’s vinden jullie hieronder .

Stralende zon , een pas gepolierde volgeladen Porsche en iedereen hier zonder problemen vroeg op .
                Dat moet wel voor iets speciaal zijn .
                Het jaarlijkse 1 mei treffen van Dinslaken was weer aan de beurt .
                Samen met bekenden en vrienden afgesproken kwamen we om 10.30u ter plaatse aan . Er stonden al heel wat wagens en er was veel beweging .
                Ik heb geprobeerd zoveel mogelijk te zien , maar zoals steeds heb ik weer heel wat wagens en hopen bekenden mislopen .
                Tja , dat hoort erbij in Dinslaken en is een jaarlijks terugkomend fenomeen .
                Jammer dat net na de prijsuitijking rond 14.30 het grootste gros al terug huiswaarts vertrekt .
                Hierdoor heel wat wagens zien wegrijden waar we de kans niet toe gehad hadden te bekijken .
                Maar er was heel wat moois . Enkele voorbeeldjes GT2RS-en , Sport Classic , Carrera GT’s , tuners zoals DP , 9ff en noem maar op . Het hele programma dus .
                We hadden het in elk geval supergezellig en kwamen roodgeblakend terug .

Mijn +300 gemaakte fotootjes vinden jullie HIER

Enkele teasers

ben vandaag ook geweest met de 996, en vondt het een geslaagd treffen en zeker en vast voor herhaling vatbaar. Dus volgend jaar terug aanwezig 😆
                  En idd wel enkele belgen zien staan

Ook geweest vandaag, spijtig genoeg niet met de Zuffer want die heeft het gisteren helaas begeven 😥

Was wel OK, veel moois gezien! Vond het wel straf dat die Porschisten meestal kalm over de pisten reden maar die tractorboys full speed door de massa vlogen, tot grote vreugde van sommige mensen.

Heb een deel belgische wagens zien staan, de 968CS viel mij onmiddellijk op!

Hopelijk is de wagen Ok tegen Francorchamps.

Geert.

Anoniem

joebar13 schrijft:

Als ik niets hoor van cab 88,dan kom ik ook naar daar tegen 10.00 uur!!!

We hebben nog wat op U gewacht maar U niet gezien.
                      Bent U naar Dinslaken geweest ❓

Het was de moeite om daar een keertje rond te lopen.
                      Ook de kennismaking met enkel forummers was TOP.
                      Tot de volgende Koen en Co.

Foto’s zal Koen wel plaatsen 😀 hij heeft er een paar genomen.

cab 88 schrijft:

T’amusement allemaal, en foto’s trekken.

Komt zeker in orde 😈

cab 88 schrijft:

joebar13 schrijft:
                          [quote]Als ik niets hoor van cab 88,dan kom ik ook naar daar tegen 10.00 uur!!!

❓ ooops, cab ’88 gaat enkel naar franchorchamps hé!
                          Ik denk dat je 2 posts door elkaar haalt.
                          Goesting wel maar helaas andere verplichtingen voor morgen.
                          Greetz …[/quote]

Idd,sorry mijn fout cab 88

Anoniem

joebar13 schrijft:

❓ ooops, cab ’88 gaat enkel naar franchorchamps hé!
                            Ik denk dat je 2 posts door elkaar haalt.
                            Goesting wel maar helaas andere verplichtingen voor morgen.
                            Greetz …

Perfect 😉

Prima 😉

Anoniem

Ok dan kom ik ook naar daar.
                                    Tot morgen dan 😀

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 59)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.