Porschetreffen te Dinslaken (D) 1 mei

Home Forum Porsche Uitstappen Porschetreffen te Dinslaken (D) 1 mei

• Maker
    Discussie

• 911-lover
    Deelnemer

Jaarlijks is er het grote Porschetreffen te Dinslaken .
      Dit heeft steeds op 1 mei plaats op de Drafrennbahn te Dinslaken .
      Naar mijn mening een must voor elke liefhebber van dit merk .
      Wie gaat er dit jaar heen en kunnen we misschien iets afspreken om in groep te rijden ?
      Laat het horen

Meer info HIER

1 : 911-lover ➡ 968CS

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 59)
      • Yep , dan kunnen we als we wat te vroeg zijn nog even wat drinken en naar het toilet . Er is daar ook voldoende parkeerplaats . Vroeger toen ik een club had spraken we daar altijd af als we richting duitsland reden daar we leden over heel België en Nederland hadden alsook een paar Duitsers

Anoniem

Jullie stoppen dus aan de grensovergang

Ik heb al afgesproken met iemand aan de grens Venlo om 10.00u . We zullen jullie dan wel zien passeren (heb gelezen dat ze om 10u vertrekken aan de Gulf) en haak dan wel aan .

Anoniem

Ik lees op het nederlandse forum dat zij stoppen aan het gulf tankstation in venlo.
              Ik ga dan ook langs daar denk ik.
              Hoop koen en co toch nog tegen te komen.
              Ik zal morgenvroeg rond 8 uur hier nog even kijken of we iets concreter zien als afspraak.

Anoniem

Ik zal dan ook naar Venlo komen tegen 10 uur.
                Stoppen jullie daar ergens om samen te komen?

Ik vertrek uit antwerpen, mss nog volk van het antwerpse ? en om hoe laat vertrekken jullie en waar spreke jullie af ?

waar kan ik afspreken met sommige?!
                    Nogmaals ben van blankenberge.
                    Ben blij dat het forum terug werkt.Want ik weet het niet zijn.
                    Mvg Joeri

Tuurlijk . Hoe meer zielen (Porsches) hoe meer vreugde 8)

Anoniem

911-lover schrijft:

Wij zullen rond 10u passeren aan de grens van Venlo (waar iemand op ons wacht om mee te rijden)
                        Nog mensen van hier die rond dat tijdstip langs daar rijden ?

Mag ik ook mee ❓ 😀

govaertb schrijft:

Gaat er dit jaar iemand van het forum richting Dinslaken op 1 mei?

Het zou sowieso tof zijn om met een aantal wagens naar ginder te kunnen rijden.

Misschien krijg ik nog een aantal leden van Porsche Owners Club Antwerp (POCA)mee.

Ik ben woonachtig te Antwerpen.

Bart

Ik ga ook zondag!!! Is ook de eerste keer dat ik daar naartoe ga … kijk er al naar uit 8)
                          Wij rijden samen Bart! Nog kandidaten???

PS. Het begint reeds om 8:00

Wij zullen rond 10u passeren aan de grens van Venlo (waar iemand op ons wacht om mee te rijden)
                            Nog mensen van hier die rond dat tijdstip langs daar rijden ?

Anoniem

1 mei, valiezen pakken voor een weekje verlof 8)

Ik ga ook op zondag!
                                Wil wel afspreken met iedereen maar ik kom van blankenberge.
                                Het is voor mij de eerste keer.

Kijk even op mijn homepage bij de fotogallerij .
                                  Dan naar beneden scrollen . Daar vind je de mapjes van de afgelopen twee jaar .

KLIKKERDEKLIK

Anoniem

Wat mag ik verwachten van dit evenement?
                                    Misschien ook eens gaan bij goed weer.

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 59)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.