Porschevriend Blindstra stelt zich voor

Home Forum Stel jezelf even voor ! Porschevriend Blindstra stelt zich voor

• Maker
    Discussie
  • Hallo allemaal!

Zoals het een waar Porschist betaamt zal ik mij eerst voorstellen alvorens uw forum te komen besmetten met mijn Porscheforum virus.

Ik ben van Holland zoals u meestal zegt en dan meer specifiek uit het oosten. De regio is genaamd Salland. Ik ben sinds 2006 op PF actief geweest, ware het niet dat daar onvrijwillig een eind aan is gekomen en nu ben ik samen met een leuk aantal gelijkgestemden de website http://www.porschevrienden.nl gestart.

Mijn goede herinnering aan de Belgische toerrit van Koen en de pracht projecten van Wim deden mij besluiten om mij ook op jullie forum aan te melden. Ik zou graag weer eens een bezoek aan Belgie brengen. Het liefst met een forummeeting of circuit track day.

Want het circuit is waar ik mijn virus het beste onder controle kan houden. Met mijn eerste 911 (een rode 996 C2)is het eerst nog voorzichtig begonnen. Nu heb ik al weer 3 jaar een 996 GT3 MK1. En die bevalt heel goed. Tja, wat zal ik verder nog zeggen in mijn openings topic? De rest komt vanzelf wel 😀

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 33)
    • welcome back zou ik zeggen :salut: :salut:

het tijdperk van de verloren zonen is blijkbaar aangebroken, ook aan jou welkom terug :salut:
        wie als vriend hier binnen gaat, is nooit te vroeg, maar steeds te laat 😉

Ha die Wim! Wat goed te zien dat he still going strong bent man. Dus je bent vreemd gegaan en richting Italie vertrokken. Foei toch, moest niet mogen hahaha.

Wim

Hee Marcel, leuk je hier weer te treffen. :up:

Hier ook geen Porsche meer, maar over gegaan op een Rossi Italiano. 😳
            Wel in mijn Porsche loze periode nog een huwelijk gebouwd tussen VW en Porsche, maar die is een 2de leven begonnen in Zwitserland.

[quote=”kleinekastenteufel” post=174087]Sterren komen, sterren gaan, alleen Blindstra blijft bestaan.

😀 😥 :D[/quote]

Zo is het maar net. Paar jaar weggeweest van hier. Maar het virus is te sterk. Ik ben nog niet zo ver iets terug te kopen maar ga mij langzaam weer oriënteren. Maar man man wat zijn die prijzen gestegen zeg!

Hoe ist met iedereen hier? Met sommigen heb ik via FB nog contact, anderen al lang niet meer gezien of gesproken.

Het Porschevrienden avontuur duurde maar kort. Het bleek dat ik (bijna) alleen de kar moest trekken nadat vele mede initiatiefnemers hun auto verkocht hadden en/of andere sores hadden waardoor het snel over was. Geeft niets, beter iets geprobeerd dan voor altijd blijven klagen. Neem niemand iets kwalijk overigens laat dat duidelijk zijn.

Ook ik ben een heel andere weg ingeslagen met mijn leven waardoor ik mijn focus op andere zaken moest richten. Nu, na enkele jaren begint het virus weer de kop op te steken dus en kunnen we in ieder geval zeggen; Blindstra is back.

Warme groeten!

kijken wel, maar niets concreet. Probeer echt een pauze in te lassen. De tijd zal leren of dat lukt 😀

Al terug aan het uitkijken naar een andere? :coolness:

Dat klopt Harley49, daar kan ik inmiddels over meepraten. Ik garandeer dan ook niets…. 😉

Dan kan er ook snel wel weer een staan.
                      Heb gehoord dat het P virus je nooit meer loslaat.
                      Dus tot binnenkort.

Je GT3 was inderdaad snel van eigenaar gewisseld :up:

Sterren komen, sterren gaan, alleen Blindstra blijft bestaan.

😀 😥 😀

Nog voordat het nodig was mijn 996 GT3 hier te adverteren is hij al verkocht ❗ 💡 :applaus: Niet vreemd natuurlijk :mrgreen: maar toch best enigzins onverwacht als het dan toch ineens gebeurt en ook 😕 😥 als ik de lege plek in de garage zie. Te meer ook daar we tegelijkertijd de andere hobbyauto hebben verkocht (Saab 93F 1960). Zat slechts enkele dagen tussen. 😯

Enfin, dit was ook wat ik wilde dus ik moet nu niet zeuren. Ik heb mezelf een autovrije periode gegeven en ga eens goed nadenken wat ik nu wil. En dat is het best mogelijk zonder auto(s) en met geld op de bank. Denk ik 😛

Ik blijf wel meelezen en af en toe posten om contact te houden met jullie en sluit niet uit eens een event te bezoeken of mee doen als passagier.

@ Koen: sommige zaken zijn het wachten waard in het leven :lekker:
                              @ Funny: please; Porschevrienden. PF probeer ik zsm te vergeten. Zwarte bladzijde.

Anoniem

Welkom hier en je bent me niet onbekend van op het nederlandse porscheforum of moet ik porschevrienden schrijven . 😉

Hoi Marcel ,
                                  Ook van harte welkom hier .
                                  Man , heeft dat lang geduurd vooraleer je je hier aanmelde 😉
                                  Maar 😉 goed , nu je hier bent lekker meedoen met onze :driver: en de bijbehorende :drink:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 33)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.