Porschevriend Blindstra stelt zich voor

Home Forum Stel jezelf even voor ! Porschevriend Blindstra stelt zich voor

• Maker
    Discussie
  • Hallo allemaal!

Zoals het een waar Porschist betaamt zal ik mij eerst voorstellen alvorens uw forum te komen besmetten met mijn Porscheforum virus.

Ik ben van Holland zoals u meestal zegt en dan meer specifiek uit het oosten. De regio is genaamd Salland. Ik ben sinds 2006 op PF actief geweest, ware het niet dat daar onvrijwillig een eind aan is gekomen en nu ben ik samen met een leuk aantal gelijkgestemden de website http://www.porschevrienden.nl gestart.

Mijn goede herinnering aan de Belgische toerrit van Koen en de pracht projecten van Wim deden mij besluiten om mij ook op jullie forum aan te melden. Ik zou graag weer eens een bezoek aan Belgie brengen. Het liefst met een forummeeting of circuit track day.

Want het circuit is waar ik mijn virus het beste onder controle kan houden. Met mijn eerste 911 (een rode 996 C2)is het eerst nog voorzichtig begonnen. Nu heb ik al weer 3 jaar een 996 GT3 MK1. En die bevalt heel goed. Tja, wat zal ik verder nog zeggen in mijn openings topic? De rest komt vanzelf wel 😀

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 33)
    • Welkom :drink: :drink: :drink:

PB

[quote=”RODONDO” post=89060]Welkom op het “Belgische” forum. Ons bier toch al geproefd…. :drink: Even een algemeen vraagje aan de forumleiding: met een 911 zonder rolkooi mogen we toch blijven hé ? 😉 (tegenwoordig enkel GT3-leden die zich voorstellen)[/quote]

Rodondo, als zelfs de [Quote] cabrio wim “Ollanderkes” welkom zijn,
        zal een rolkotloze 911 ook wel mogen blijven zekers. :mrgreen:

Welkom op het “Belgische” forum. Ons bier toch al geproefd…. :drink: Even een algemeen vraagje aan de forumleiding: met een 911 zonder rolkooi mogen we toch blijven hé ? 😉 (tegenwoordig enkel GT3-leden die zich voorstellen)

3.4 zeg je ?

Dat zijn toch die ploffers, niet ? :mrgreen:

Welkom hier !

Wim

Ik denk dat hij daar bij die anderen bedoelde, hier gelukkig nog niet gehad. 😉

OMFG, hebben jullie dat gezever van al die zogenaamde 3.4 deskundigen hier ook gehad? Blij dat ik daar vanaf ben zeg. En hoop het hier niet opnieuw tegen te komen. Zo ja dan laat ik het topic lekker, met een plof, van mij afglijden :relaxman:

Welkom blindstra :drink: [quote=”Mushroom” post=89028]IIRC één van mijn medestanders in het goeie ouwe “for once and for all plof-topic” van een paar jaar geleden op PF.NL :engeltje:

[/quote]

Wim

@Bart, dan hebben wij nu de privilege om een banneke te geven aan de Ollanderkes. :mrgreen:

Welkom!
                      IIRC één van mijn medestanders in het goeie ouwe “for once and for all plof-topic” van een paar jaar geleden op PF.NL :engeltje:

‘t Is hier iets minder druk dan in “Olland” qua bezoekers, maar ook daar zijn we de laatste tijd een inhaalbeweging aan’t maken.
                      Nu alleen hopen dat beide heren van de verschillende Nederlandse P-forums niet aan een “ik ga mijn forum hier eens pushen”-oorlog beginnen… 😉

[quote=”cabrio wim” post=89012].. de R.L cafe’s … en ook op culinair gebied. ;)[/quote]

… zijn ze waarschijnlijk (zelfs) beter, de Belgen kennende :applaus:

Wim

En dan is dat geen enkel probleem. 8)

wacht maar af Wim; aangezien mijn overschakeling van een halftime binnen het UZ van Gent naar Zorgsaam in Terneuzen steeds meer concreet begint te worden, zou de Belgo-Nederlandse culturele uitwisseling binnenkort een nieuw elan kunnen krijgen, als ik u dan af en toe eens kom betrappen op uw nest in Hulst… :mrgreen:

Welkom en veel plezier hier, het is een leuke bende :first:
                              Ga deze week nog naar een 996 GT3 MK 1 kijken… wie weet 😈

En vooral welkom op het RLC in limburg op 1 april

Wim

Hoi Marcel, en welkom op het forum hier. 8)

Ze (sommige) zijn hier een beetje GT3 maf, dus zit je gelijk goed hier.
                                Voor de rest denk ik dat je het hier ook wel naar de zin gaat hebben.

En de R.L cafe’s zijn hier ook toppie, en ook op culinair gebied. 😉

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 33)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.