Porschevriend Blindstra stelt zich voor

Home Forum Stel jezelf even voor ! Porschevriend Blindstra stelt zich voor

• Maker
    Discussie
  • Hallo allemaal!

Zoals het een waar Porschist betaamt zal ik mij eerst voorstellen alvorens uw forum te komen besmetten met mijn Porscheforum virus.

Ik ben van Holland zoals u meestal zegt en dan meer specifiek uit het oosten. De regio is genaamd Salland. Ik ben sinds 2006 op PF actief geweest, ware het niet dat daar onvrijwillig een eind aan is gekomen en nu ben ik samen met een leuk aantal gelijkgestemden de website http://www.porschevrienden.nl gestart.

Mijn goede herinnering aan de Belgische toerrit van Koen en de pracht projecten van Wim deden mij besluiten om mij ook op jullie forum aan te melden. Ik zou graag weer eens een bezoek aan Belgie brengen. Het liefst met een forummeeting of circuit track day.

Want het circuit is waar ik mijn virus het beste onder controle kan houden. Met mijn eerste 911 (een rode 996 C2)is het eerst nog voorzichtig begonnen. Nu heb ik al weer 3 jaar een 996 GT3 MK1. En die bevalt heel goed. Tja, wat zal ik verder nog zeggen in mijn openings topic? De rest komt vanzelf wel 😀

3 reacties aan het bekijken - 31 tot 33 (van in totaal 33)
  • Anoniem

Zie je wel 😀 zijn mij al voor se!

Anoniem

Welkom!
        Nog een Ned’tje erbij 🙂 (iets met belastingvoordeel, VAA te maken 🙄 )
        996 GT3 MKI, zullen er hier een paar blij mee zijn: ben je goed in info geven?

Welkom :applaus: Mooie voorstelling!
          Heb je ook wat foto’s van die GT3 van je? Er zijn hier namelijk enkelen die zot zijn van GT3’s 😛

3 reacties aan het bekijken - 31 tot 33 (van in totaal 33)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.