porschevrienden

Home Forum Porscheforum mededelingen porschevrienden

• Maker
    Discussie
  • afgelopen vrijdag is mijn vader, porscheliefhebber in hart en nieren overleden.
    Enkelen hier op het forum kenden hem ook persoonlijk.
    Zijn eerste wagen was een 914/4 1.8

Het doet me een plezier dat er heel wat mensen de moeite doen om met hun 914 te komen naar de begrafenis. Ze komen van alle streken uit belgie.

Ikzelf ga ook met de 914 naar de begrafenis.

Ik hoop donderdag de tijd te hebben om enkele foto’s te maken en deze met jullie te delen.

Zo zie je toch dat er nog heel wat mensen een echt porsche virus met zich meedragen.

Don’t worry, ik neem met plezier de fakkel over van mijn vader. Er blijft slechts 1 merk in mijn leven= PORSCHE 😉

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 44)
    • Onze oprechte deelneming.

Kleinekasteneufel & Jack-in-the-box.

Sterkte !

Onze oprechte deelneming Cedric aan gans de familie van mij en Monique ,Het was een genoegen om Yves te kennen het was een groot Porsche liefhebber .We zullen je vader altijd in ons gedachten houden .Veel sterkte Hendrik – Monique .

Ook van hieruit ons oprechte medeleven voor jou en de rest van de familie .

Veel sterkte…

Innige deelneming en heel veel sterkte!

Veel sterkte. Ik twijfel er niet aan dat je jouw vader z’n hobby met veel passie zal verderzetten. Het zit duidelijk in het bloed. Hou je goed.

Innige deelneming.

oprechte deelneming en veel sterkte vanwege cindy en mezelf.

gd1

Cedric,

Ook van hieruit innige deelneming en veel sterkte toegewenst aan U, uw ma, zus en schoonbroer.

Oprechte deelneming en veel sterkte Cederic en familie. Op de eerste PCT rit begin dit jaar hebben we nog het genoegen gehad om met je vader nog een toffe babbel te maken. Hij was een echte porschefanaat in hart en nieren.
                          Sammy en Nancy

oprechte deelneming, en veel sterkte voor u en de familie

PT

Mijn oprechte deelneming. Veel sterkte !!

Veel sterkte Cederic!

Anoniem

Cederic en familie, onze deelneming, Katleen en Jean Pierre

Ja Yves en zijn 914,levendige herinnering hem te zien toekomen op weer een rit, een etentje van oa de toenmalige club ‘de 991-mythe’, daar waar we elkaar hebben leren kennen. Altijd even gepassioneerd, wat hij steeds is gebleven, hebben we uren vol geleuterd…Porsche!
                                  Soms elkaar even uit het oog verloren om dan op één of andere meeting gelukkig terug tegen te komen. Niet moeilijk eigenlijk, stonden er ergens twee Porsches naast elkaar, Yves was er bij!

‘t Zijn fijne herinneringen Yves!

Ook ons medeleven aan Peter.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 44)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.