porschevrienden

Home Forum Porscheforum mededelingen porschevrienden

• Maker
    Discussie
  • afgelopen vrijdag is mijn vader, porscheliefhebber in hart en nieren overleden.
    Enkelen hier op het forum kenden hem ook persoonlijk.
    Zijn eerste wagen was een 914/4 1.8

Het doet me een plezier dat er heel wat mensen de moeite doen om met hun 914 te komen naar de begrafenis. Ze komen van alle streken uit belgie.

Ikzelf ga ook met de 914 naar de begrafenis.

Ik hoop donderdag de tijd te hebben om enkele foto’s te maken en deze met jullie te delen.

Zo zie je toch dat er nog heel wat mensen een echt porsche virus met zich meedragen.

Don’t worry, ik neem met plezier de fakkel over van mijn vader. Er blijft slechts 1 merk in mijn leven= PORSCHE 😉

14 reacties aan het bekijken - 31 tot 44 (van in totaal 44)
  • Anoniem

Sterkte van hieruit voor jullie allebei en jullie familie.

zeer oprechte deelneming… (ook voor Peter by the way).

Had ik gekunnen, ik zou met plezier voor jou wat foto’s komen nemen, want ik denk dat je wel wat anders aan je hoofd zult hebben dan ipv daar wat fotootjes te staan trekken, maar zoals sommigen hier weten, is (zeker gezien de feestdag van zaterdag) de kans groot dat ik donderdag zelf op een begrafenis van mijn zaterdag overleven grootmoeder ben, dus kan ik die belofte moeilijk maken.

Wim

Gecondoleerd met het verlies van je vader en Porsche liefhebber, en sterkte de komende periode.

Hoop verder dat er vele Porsche 914 aanwezig zullen zijn als eerbetoon.

Anoniem

Veel sterkte toegewenst.

innige deelneming

Mijn deelneming, sterkte!

Sterkte!

Sterkte en gecondoleerd

Gecondoleerd met zo’n groot verlies, je vader. Veel sterkte toegewenst…

Gecondoleerd met het verlies van je vader. Veel sterkte

innige deelneming en veel sterkte bij het verlies van je vader.

innige deelneming en sterkte aan heel de familie

Sterkte……..en mooi dat je zo’n afscheid hebt kunnen regelen!

XXX

Mijn medeleven, heb dit jaar ook mijn vader moeten afgeven. Weet hoe het voelt.
                                Sterkte.

14 reacties aan het bekijken - 31 tot 44 (van in totaal 44)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.