Porschist in wording

Home Forum Stel jezelf even voor ! Porschist in wording

• Maker
    Discussie

• Peter Reyns
    Deelnemer

Hallo iedereen.
      Ik ben nieuw op het forum dus even kort voorstellen.
      50 jaar, uit de Antwerpse kempen en sinds drie jaar eigenaar van een ‘Bobby Ewing’ 300SL.
      Super, zorgeloze wagen waar ik al enkele buitenlandse rally’s heb mee gedaan zonder enig probleem of zelfs één druppel olie te verbruiken.
      Het is een handgeschakelde en dus best wel sportief is, maar de aantrekkingskracht van een 911 blijft groot.
      Ik ben nu dus aan het uitkijken naar een G-serie Targa en ik heb via het forum al veel informatie opgedaan.

https://porscheforum.be/images/originalphotos/11566/808/674c4d10bbc08b1998d791d7.jpg

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
      • Ziet er een fantastische SL uit. Ben nog altijd op zoek naar een “bobby ewing” om aan de collectie toe te voegen ( liefst laatste versies + automatisch bakske ). Heb ook nog een SL van latere periode (R129) en was ook op zoek naar een 911. No regrets 😀

De R129 blijft en ik blijf zoeken naar den “bobby ewing”, maar na 4/5 weken met de P, geniet ik des te meer van ieder straaltje zon !

In ieder geval, schitterende M & veel success bij zoektocht naar P !

Cheers,

Ortega

Attachments:
        • merc01.jpg

Ik heb een 3.2 eind 86’er met de befaamde G50 boite.

Welke heb je op het oog, ergens te zien op het net?

Bladerunner, ik woon in Schilde.
            Welke Targa heb jij? Ben afgelopen dagen naar een ’81 3.0 gaan kijken. Donderdag laat ik hem keuren bij PorscheRescue911. Er is geen historiek bij en ik wil een zo goed mogelijk zicht krijgen op,de staat van de mecaniek.

Wel wel wel, eindelijk nog eens een Kempenaar tussen al dat Oost- en WestVlaams geweld. Wees welkom met de Bobby Ewing.
              Van waar in de Kempen precies en als je info zoekt over Targa’s kan je hier in Mol terecht, zelfs voor een testritje. :driver:

Nice :up:
                Welkom op het forum!

+1

Welkom, wat een fraaie SL heb je daar, mooie klassieke wagen, ik heb er een zwak voor! :up:

XXX

Yep Peter, een 3.0 is een veel gezochte motorkeuze. maar de 2.7 in S uitvoering… :lekker:

Welkom op het Porsche forum :drink:

Welkom hier :drink: Mooie Mercedes, succes met je zoektocht !

[quote=”911cabriog50″ post=235548]die van’t stad mogen hun pasjes van mijn part steken waar de zon niet schijnt, mij zien ze daar niet meer :loser:
                            er zijn veel leukere plaatsen in ons landje waar we wel met onze oldie’s welkom zijn zonder dat we ervoor moeten afdokken… :drink:[/quote]

Toch maar afwachten of dat zo blijft…

Drip, klopt en daarom is een mogelijk keuze een ’76 Targa, 40-plus krijgt een uitzonderingskorting in een LEZ maar dan heb ik de 2.7 waar volgens mij een SC een veiligere keuze is.
                              Ik hoor van kenners dat de 2.7 in feite een tussenmodel was dat kwalitatief minder is dan de 2.4 of de 3.0 en 3.2 versies?

Welkom en bedankt voor je voorstelling!
                                Mooie Merc heb je daar! :coolness:

die van’t stad mogen hun pasjes van mijn part steken waar de zon niet schijnt, mij zien ze daar niet meer :loser:
                                  er zijn veel leukere plaatsen in ons landje waar we wel met onze oldie’s welkom zijn zonder dat we ervoor moeten afdokken… :drink:

Welkom! Dit doet me denken aan een blogpost die ik onlangs had gelezen: Number 27 via a much hated old Mercedes

Dat ging dan om deze:

Merc.png

Vervangen door deze:

C0132086-A08B-4006-9FD9-0A39AC41E1B2_zpsgkx7tlyo.jpg

Ik zou het ook anders wel weten…

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.