Porschist in wording

Home Forum Stel jezelf even voor ! Porschist in wording

• Maker
    Discussie

• Peter Reyns
    Deelnemer

Hallo iedereen.
      Ik ben nieuw op het forum dus even kort voorstellen.
      50 jaar, uit de Antwerpse kempen en sinds drie jaar eigenaar van een ‘Bobby Ewing’ 300SL.
      Super, zorgeloze wagen waar ik al enkele buitenlandse rally’s heb mee gedaan zonder enig probleem of zelfs één druppel olie te verbruiken.
      Het is een handgeschakelde en dus best wel sportief is, maar de aantrekkingskracht van een 911 blijft groot.
      Ik ben nu dus aan het uitkijken naar een G-serie Targa en ik heb via het forum al veel informatie opgedaan.

https://porscheforum.be/images/originalphotos/11566/808/674c4d10bbc08b1998d791d7.jpg

5 reacties aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
    • XXX

Ferm Mercedeskeu 😀

Een Targa, daar kan je nooit verkeerd mee doen. :happydance: :happydance: :happydance:

Let wel: voor ‘t Stad mag je vanaf 01/02/2017 niet meer binnen tenzij met een LES dagpas aan 35,- Die mag je 8x / jaar aankopen.
        Stom om ‘pas’ te zeggen, zijn eigenlijk boetes of nog beter ‘verdoken vorm van inkomen’. De citroen en het uitpersen…

Oh ja, als uw voertuig 40 jaar is of ouder dan krijg jij aangepast tarief … BELACHELIJK !!!

welkom
          op het porscheforum
          :drink:

mooie wagen :applaus: en welkom :up:

welkom Peter :up:
              schitterende MB en idd een populaire onder de petrol heads

Mooie merc :respect2:

5 reacties aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.