Porschisten

Home Forum Porsche Clubs Porschisten

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
    • Bij ons noemen ze dit en tram

Een nieuw voordeur Koen?

Gewoon herschilderen is niet meer voldoende dan? 😆

Ik krijg een maand en een dag eerder ook een nieuwe voordeur 😈
          Och die van mij is ook een twintiger (begin) dus dat compenseert 😉

Anoniem

een paar jaar daggie 😉 )
            ik ben ook nog een 20’ger…..allé toch tot de vijfde juli want dan staat bij mij de grote drie ook voor de deur 😆

Sint-Ulriks-Kapelle …

Als ik de foto’s bekijk, ben ik precies wel gemiddeld 20 jaar jonger dan “de Porschisten” …

Cool, nog een Dilbekenaar 😉 )
                Van Dilbeek zelf of deelgemeente? Ik van Itterbeek…

ow Dilbeek !!

Ik ben ook van Dilbeek … met Porsche Boxster …

Zal eens heel goed moeten neuzen op jullie (op het eerste zicht mooie) website.

Zeg Targaboy, vraagje: vroeger stond er op jullie site dat het alleen voor “air cooled” Porschen bedoeld was, maar zoals velen hier zullen beamen, een Porsche is een Porsche, dus… geldt dat nog steeds? Maw, ik veronderstel dat nieuwe Porschekes / 944 / 968 etc ook welkom zijn? (Of op de 18 juni rit vb).
                    Is nu niet op mij van toepassing maar wel op een hoop andere mensen denk ik, vandaar 😉

Groetjes,

SidewindR.

dat is waar
                      als wij een rit inrichten houden we er ook niks aan over we steken alles in onze ritten en prijzen

Ik heb onlangs een van deze mensen ontmoet in mijn zaak en na een gesprek over hun club blijkt dit echt een leuke club te zijn en doen zij alles aan normale prijzen zonder er winst op te maken. Dit alles is wel een + punt vind ik toch.

moet je zeker doen op 18 juni is een scheldevaleirit
                          maar meer info zal ik jullie nog wel bezorgen bij de uitstappen op de forum

Ik wil wel eens naar een meeting gaan. Is niet zo ver voor mij !

“‘De Porschisten” werd opgericht door Marc Hellinckx die nu voorzitter is
                              eigelijk zou de club Porsche Club Dilbeek noemen maar aangezien dat het woord porsche nogal beschermd is hebben ze een tussenoplossing gezocht om toch het onderscheid te kunnen maken met andere clubs

ze zijn van de regio Dilbeek – Erembodegem

ze bestaan nog maar een goed 2 jaar denk ik

het adres is

De Porschisten
                              Hogeweg 101
                              9320 Erembodegem

Mail: info@porschisten.be
                              Web: http://www.porschisten.be

Ja , ik ben ook benieuwd.
                                Van waar zijn ze , wie heeft het opgestart , hoelang bestaan ze , … ❓

Weet jij iets meer over de ontstaansgeschiedenis ?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.