Porschisten @ Champagne

Home Forum Porsche Uitstappen Porschisten @ Champagne

• Maker
    Discussie
  • Sinds vanavond terug van een driedaagse uitstap met ‘De Porschisten’ naar de Champagnestreek. Uiteraard voldoende tijd om links en rechts te genieten van het gelijknamige vocht. Maar ook genoten van de vele rustige bochtenrijke baantjes. We verbleven in Hotel Le Val Moret in Magnant.

Enkele beeldjes:
    IMG_3357.jpg

IMG_3370-kopie.jpg

IMG_3389.jpg

IMG_3448.jpg

IMG_3404.jpg

IMG_3468.jpg

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • PDS

Mooi :up:

Lekker weer en mooie baantjes :applaus:

zag er idd leuk uit, en een mooie streek

[quote=”patrickvb” post=170850]Van de rijstijl van de Fransen hebben we zeker geen last gehad. In de regio waar we hebben rondgetoerd lagen de straten/dorpen er verlaten bij.

Net als onze Ardennen is dit een regio waar onze wagens (en uiteraard de bestuurders 😉 ) zich nog eens kunnen uitleven. Persoonlijk was ik aangenaam verrast door het meest zuidelijke deel van de champagnestreek. Het landschap biedt meer variatie dan in de regio Reims-Epernay.[/quote]

Die mening deel ik ook. Vorig jaar in de zomer door de Champagne richting zuiden gereden en idd. het zuidelijke deel van de Champagne richting Morvan is kompleet verlaten. Zeer mooie, kronkelende, glooiende perfekt geasfalteerde wegen waar men uren kan rijden zonder ook maar iets of iemand tegen te komen. Alsof er na een epidemie iedereen uitgestorven is.
          Echt een aanrader. :driver:

20130711_114048-Copy.jpg

Inderdaad Tom, ik heb je blauwe smurf (dixit Mush) gespot.

Op de terugweg hebben we wat problemen gehad. Onze voorzitter had in de Champagne streek een lekke band, dus het zgn. thuiskomertje (max 80 km/h!) moeten monteren, iemand anders had problemen met de riemen van airco, alternator, …
            In een verlengd weekend zal je uiteraard niets anders zien.
            Daardoor was onze terugreis niet meteen op Porsche-tempo. 😥

Van de rijstijl van de Fransen hebben we zeker geen last gehad. In de regio waar we hebben rondgetoerd lagen de straten/dorpen er verlaten bij.

Net als onze Ardennen is dit een regio waar onze wagens (en uiteraard de bestuurders 😉 ) zich nog eens kunnen uitleven. Persoonlijk was ik aangenaam verrast door het meest zuidelijke deel van de champagnestreek. Het landschap biedt meer variatie dan in de regio Reims-Epernay.

Tom

Volgens mij ben ik jullie net voorbij Reims voorbij gereden….

Hallo, is da te doen daar op de nationals? Ben d’er een aantal jaren geleden ook eens doorgereden om te gaan proeven! Was wel niet met de Porsche ( te weinig plaats om te laden). Vond de franse bestuurders agresief en arogant rijden.
                De proeverijen waren wel goed, hotel ok en eten lekker! Zou het nog eens willen doen, maar hun rijstijl?
                Was precies wel een gezellige bedoening.
                Grtz Floere.

:up: WOW dat ziet er allemaal leuk uit.
                  Bedankt voor de foto’s.

Kun je eventueel met ons je reisroute delen?
                  Thanks!

Was een mooie trip precies. :up:

:up: Mooie beelden ,En met zo een mooi weer kan het niet mis gaan hè .

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.