Porschisten vzw nodigt uit…

Home Forum Porsche Clubs Porschisten vzw nodigt uit…

• Maker
    Discussie
  • Porscheclub Porschisten vzw nodigt leden en kandidaat leden uit voor de jaarlijkse vergadering en nieuwjaarsreceptie. :drink:
    De vergadering heeft plaats op zaterdag 31 januari 2015 in CC De Ploter, Kerkstraat 4 te Ternat. Afspraak om 18:00.
    De clubagenda voor 2015, met o.a. een meerdaagse uitstap naar de Mille Miglia, zal worden voorgesteld. Samen klinken we op een nieuw werkjaar.

De club heeft zijn basis in Ternat, maar iedereen is welkom. We hebben trouwens leden van de kust tot Limburg.
    Vooraf graag uw aanwezigheid melden via info@porschisten.be

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
    • Mooi programma… Succes !

Ik heb ook interesse om eens enkele ritten mee te doen met de Cayman R. (niet lid – voorlopig-)

Hoi Bart
          Alle details verschijnen op onze website.
          Stuur me je mailadres door in p.m. en ik zal je tijdig informeren.
          Ook Ardennenweekend zal in orde zijn. Verblijven in Marche in Quartier Latin.

Zitten mooie ritten tussen !
            Route des sources en Zeeuws-Vlaanderen wil ik wel mee .Kan je me uitnodiging sturen aub Patrick .
            12/4 is er Paris-Roubaix .

Op 12 april a.s. starten we onze eigen organisaties met een rondrit door het Pajottenland. Bijgevolg zijn start en aankomst in de achtertuin van onze voorzitter gesitueerd. 😉

Meer informatie over deze rit via onze website.
              Onze volledige kalender is eveneens online te bekijken.

We wensen van onze organisaties geen massa evenementen te maken, maar vanaf dit jaar zijn ook niet-leden welkom.

Ik was graag eens langsgekomen Patrick maar had verjaardagsfeestje van mijn vriendin .

Btw proficiat Patrick en L . 😉 :up:

Tot straks Patrick :happydance:

Zin om deze avond te palaveren met collega *porsche liefhebbers?

Place to be:

CC De Ploter, Kerkstraat 4, Ternat.
                    19:00.

En ondertussen…. werd een smoelenboekpagina aangemaakt:
                      https://www.facebook.com/Porschisten

Iedereen welkom!

Voor de duidelijkheid, onze ledenvergadering start zaterdag a.s. om 19:00.

helaas … heb al iets in mijn agenda staan die avond …

Dit item nog eens naar de oppervlakte brengen…. 😉

Wie kennis wil maken met Porschisten vzw is welkom op onze ledenvergadering op 31/01 in CC De Ploter (Kerkstraat 4) in Ternat. Afspraak om 19:00 uur. Ons programma voor 2015 zal worden voorgesteld.

Wij voorzien een hapje en een drankje.
                          Het zou het bestuur plezieren enkele forumbezoekers te mogen begroeten.
                          IMG_3389_2015-01-12.jpg

Graag vooraf een seintje via info@porschisten.be

Beste forumbezoekers, namens De Porschisten vzw, de beste wensen voor 2015. Hopelijk een jaar met zo min als mogelijk frustraties en tegenslagen; een jaar met voorspoed waarbij we samen kunnen genieten van onze hobby.

Voor de komende kerstdagen, geniet van het samenzijn met familie en/of vrienden!

KerstkaartPorschisten14-15.jpg

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.