Porschisten @ Zeeuws-Vlaanderen

Home Forum Porsche Uitstappen Porschisten @ Zeeuws-Vlaanderen

• Maker
    Discussie

• patrickvb
    Deelnemer

Op 2 augustus organiseert ‘Porschisten vzw’ een clubuitstap naar Zeeuws-Vlaanderen. We starten in Hulst, finish ligt in Terneuzen.
      We hebben nog enkele plaatsen vrij.

Wie er wil bij zijn kan inschrijven via info at porschisten.be

Info is te lezen via onze website.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 38)
      • p039.jpg

p031.jpg

p029.jpg

p018.jpg

p010.jpg

2 de poging want 1 ste is mislukt

p002.jpg

Wim

Hier al enkele foto’s op Facebook.

https://www.facebook.com/ccrvanleuven?ref=hl

Het was inderdaad een bijzonder geslaagde rit. Met dank aan de organisatoren en aan de mensen van CCR.

Heel aangename dag gehad , inderdaad zeer mooie streek dat stukje Nederland en natuurlijk super ontvangen bij ccr . Voor de organisatie van deze rit niets dan lof . Ook de afsluiter was heel gezellig en relaxt . Tot volgende editie ! Ps straks zal ik wat foto’s posten !

awww nee he, en dan lees ik het nu pas.
                          anders had ik wel ff langsgekomen.

net terug thuis , voor deze die er ni bij waren hebben veel gemist, prachtige start locatie bij CCR, zeer mooie rit met mooie baantjes en prachtige panorama’s, zeer lekker eten en leuke babbels met de forummers, proficiat
                            aan de organisators, doe zo verder :up: :up: :up: :up: :up:

Spijtig genoeg mij nie kunnen vrijmaken deze namiddag, had graag meegereden :driver: :driver: :driver:

tot straks :driver:

Mooie streek!!
                                  Veel succes en had er hier al iemand gezegd dat je je moet insmeren tegen zonnebrand? :engeltje:

Dit had ik ook wel zien zitten…… :driver:
                                    Is mij compleet ontgaan :bounce:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 38)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.