Home › Forum › Porsche Marktplaats › Porsche Te Koop › Porschkes te koop
- Dit onderwerp bevat 67 reacties, 24 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 8 jaren, 3 maanden geleden door Gert.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Bezwaarschrift ? Heb je dan effectief een aanslag ontvangen voor de BIV ondanks “herinschrijving” :think:
Kwetet, kwetet!! :first:
Ik wou maar zeggen dat als ik een *ANDERE* 991 zou kopen, ik dan… :up:
Mijn bezwaarschrift mbt de jubi is ingediend :salut:Weet ik, daarom stel ik de vraag waarom Mush terug BIV heeft betaald volgens zijn bericht. :salut: :salut: :salut:
GEEN BIV BIJ HERINSCHRIJVING OP NAAM VAN DE TITULARIS. :coolness:
Waarom terug BIV moeten betalen bij herinschrijving? :think: :think: :think:
Game, set & match voor Petertav! :first:
Schaf de BIV en de van de pot gerukte VB af en we zullen nog eens praten :drink:
wel nooit je eigen quote vergeten: “If I could get all the money back I ever spent on cars, I’d spend it on cars.” :think:
Goch…
Wil je ‘t forum op de knieën krijgen met de langste reply ooit? 8)In ‘t kort:
Ter vervanging van de Jubi: ofwel een 996 4S, ofwel een 991 met afwijkende kleur (PTS)
Ter vervanging van de 964: ofwel terug een 964, ofwel een pré-impact 912 (omdat de 911’s veel te duur zijn)In ‘t iets langer:
996 4S zou dom zijn want die heb ik al eens gehad, een 996 Turbo zou dan (voor mij) de interessantere keus zijn.
991 in afwijkende kleur, zo heb ik er hier ooit al eens een paar geplaatst (Aetna Blue, of gisteren nog: Nogaro Blue) maar nieuw zou ik zoiets denk ik niet kopen wegens veel te veel afschrijving.
964 zou ik pas kopen als ik er eentje vind in veel slechtere staat dan de mijne en in een (voor mij) oninteressante kleur. Daar zou ik dan EINDELIJK eens volledig loos op gaan. De Murano is te goed en de kleur is TE vet om daar veranderingen aan te doen.
912 pré impact vanwege de folkloreIn ‘t nog iets langer:
De hopen centen die je er jaarlijks insteekt beginnen mijn voeten uit te hangen.
Zo’n 996 Turbo durf ik bvb al niet meer uitrekenen wat het zou kosten om in te schrijven. Daarbovenop de jaarlijkse tax en een goei verzekering en da’s geld waar veel mensen een paar maand moeten voor gaan werken.
Een 991, ‘k heb de Jubi net weer ingeschreven en ‘t totaal (BIV+tax) kwam op +5000 Euro, tel daar nog eens een omnium verzekering bij en je zit zonder problemen aan 8500 Euro. Daar kopen sommige mensen een auto voor.
Een 964 en “loos gaan” , ‘t klinkt allemaal mooi maar ‘t gaat klauwen vol geld kosten
Een 912, mja, blijft een 912. Mooi prentje maar betrouwbaarheid, iets of wat comfort, iets of wat prestaties…Ik begin bij mezelf ook ‘t einde van de verwondering tov Porsche te bemerken. Heeft niets te maken met Porsche an sich, maar des te meer met mezelf. Sommige dingen (interesses) komen en gaan. In sommige dingen ga ik helemaal op en dan ineens is de verwondering weg. Ze gaat ook nooit *helemaal* weg maar ik bouw op zo’n momenten af, zeker als er veel $$ inzitten.
Ben ook altijd nieuwsgezind, en of ik nu een auto heb in een coole kleur, of een speciale serie, ik word alles beu. Dat was zo leuk aan de flipperkasten vroeger: je kocht eentje en was je ze beu na een paar maand, je verkocht ze weer. Je kreeg je geld terug (of zelfs iets meer als je een vuile, defecte kast weer netjes en werkend gemaakt had) en ondertussen kostte ze niets aan tax en verzekering om daar maar gewoon domweg te staan.
Moest het aan mij liggen, ik zette ons huis waar we 1.5 jaar in wonen terug te koop. Zin in iets anders. Op ontdekking gaan, eerst op internet, daarna bezoek gaan brengen, denken van “dat zo, en dat zo” en dat dan allemaal ten uitvoer brengen, den boel in orde zetten, complimentjes oogsten en weer van de hand doen.
Nochtans een mooi huis hoor, en een goed huis, net zoals mijn 2 Elfjes ook goede en mooie Elfjes zijn, maar kijk, de lokroep naar andere dingen is er.Moesten ze dus verkocht geraken dan weet ik nog niet wat er komt. Misschien is de opvolging niet zo sexy en betaal ik gewoon een deel van ons kot af en hou ik me tevreden met eentje. In elk geval, *als* er iets komt is’t een Porsche 911. Dat is de enige die het doet voor mij (en andere personen mogen gerust een andere mening hebben).
Iedere keer als ik dit topic zie passeren stel ik mij de vraag; wat beweegt iemand om zo’n uniek duo van de hand te doen :think:
En vooral, wat zou een waardige opvolging kunnen zijn :popcorn:
Zoiets ? :happydance:
Just my two cents…….
Iedere keer als ik dit topic zie passeren stel ik mij de vraag; wat beweegt iemand om zo’n uniek duo van de hand te doen :think:
En vooral, wat zou een waardige opvolging kunnen zijn :popcorn:
Zoiets ? :happydance:
Just my two cents…….
Den trein vanuit Parijs kunt ge toch nemen als ge den auto verkocht hebt, da kan er dan wel vanaf he. Ticketje 1ste klas betaalt door de koper. :music: :music: :music:
Den trein vanuit Parijs kunt ge toch nemen als ge den auto verkocht hebt, da kan er dan wel vanaf he. Ticketje 1ste klas betaalt door de koper. :music: :music: :music:
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.