Home › Forum › Porsche Marktplaats › Porsche Te Koop › Porschkes te koop
- Dit onderwerp bevat 67 reacties, 24 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 8 jaren, 1 maand geleden door Gert.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Ben eens benieuwd….de reflector bij de 991 is voor mij (en vooral de missess) de hoofdreden om voor een carrera 4 te gaan indien ik ooit de stap naar een elfje zou zetten…. Soms zit het in stomme details zoals een iets dikkere poep en een reflectorke, hé.
Een jubi mag je inderdaad niet “tunen”…..Idd!! :happy:
De koper kan dus nog steeds het kleur kiezen :up:Laat ons hopen dat je na verkoop hier nog blijft rondhangen :popcorn:
Je zin voor humor zit goed, en zo blijft er hier leven in de brouwerij :up:+1
En diene jubi die nu te koop is, is dat niet die in de spuitplamuur :happy: :happy: :happy:
Thx all! :respect2:
Reden van verkoop = ‘t zelfde probleem van altijd: nieuwsgezind.
Heb ze nu allebei +2 jaar en hoe mooi, of hoe speciaal ze ook zijn, de zin in iets anders rears it’s ugly head.De 964 is speciaal vanwege zijn kleur, de Jubi, ja, daar hoeft geen uitleg bij. Het heeft vrij lang geduurd, maar ik betrap mezelf erop dat ik ga beginnen “tunen” en dat zijn niet altijd verbeteringen (de Plastidip is verwijderd van de 964 alsook de RS-achterbumper en de ducktail). Ik was nu al aan’t kijken om de grille tussen de achterlichten van de Jubi te vervangen door een reflector zoals de 4S, etc…
Soms moet je gewoon met je poten van die auto’s blijven en knopen doorhakken. De schrik dat je dezelfde nooit meer zal kunnen terugkopen even opzij zetten (en daar dan toch de rest van je leven spijt van hebben) en gaan.Nu ja, ze zijn ook nog niet weg hé? :up:
Laat ons hopen dat je na verkoop hier nog blijft rondhangen :popcorn:
Je zin voor humor zit goed, en zo blijft er hier leven in de brouwerij :up:+1
[quote=”Mushroom” post=242142]
Elke bengel kost evenveel dan een Porschke, en Porschkes spreken niet tegen :first:[/quote]Bart je verlies elke zin met realiteit…. :salut: :happy:
Ik weet waarover ik spreek :wtf:Laat ons hopen dat je na verkoop hier nog blijft rondhangen :popcorn:
Je zin voor humor zit goed, en zo blijft er hier leven in de brouwerij :up:Moest ik centjes teveel hebben :think: de jubi zou hier wel netjes staan. :first:
Waar is den tijd dat we hier konden lachen met het vuilzakken grijs van Funny (hier ook al lang niet meer gezien) zijn jubi en met de rode massa kabel op de smurf :think:
Succes met de verkoop
[quote=”luc993cabrio” post=242133]
Heb hier anders iets staan met 3 pedalen waarvoor je de Jubi kan wisselen he[/quote]Ge legt niet genoeg op :engeltje:
Elke bengel kost evenveel dan een Porschke, en Porschkes spreken niet tegen :first:
En wees gerust, *als* er iets terugkomt en *als* dat in de vorm van een auto is, zal de motor achter de achterwielen bengelen, er is tenslotte maar één echte :first: Oja, en hij zal ook meer dan 2 pedalen hebben
Heb hier anders iets staan met 3 pedalen waarvoor je de Jubi kan wisselen he :happy: :happy: :happy: :first: :first: :first: :driver: :driver: :driver:
Succes met de verkoop.
De 964 heeft veel km, wel een unieke kleur.eindelijk tot de jaren van verstand gekomen….
Had ik nu niet net de “celebration” 944 gekocht van Ward, dan had ik de jubi gekocht….maar zoals je weet heb ik maar 1 vrije plaats in de garage.
Dju toch….hoeveel pech kan een mens hebbenNeen, alle gekheid op een stokje: succes met de verkoop van beide prachtige machines
Hoi,
Ik heb wel interesse .. heb je wat foto’s van binnen en van de sticker onder de klep.
Thx[quote=”luc993cabrio” post=242079]Iets nieuw op het oog :coolness: :coolness: :coolness:[/quote]
Ja, nen *echte* Porsche deze keer: ne 924 Automaat :happy:
Niets nieuws op ‘t oog maar af en toe moet de stal ne keer uitgekuist worden. Ik heb af en toe graag ne keer iets anders en moet maar eens van de vrees af dat ik dezelfde nooit meer zal kunnen terugkopen.
Spijt? Waarschijnlijk wel, daarom dat ik de veelgebruikte uitdrukking “Je hebt alleen spijt van de dingen die je niet gedaan hebt, niet van de dingen die je wel gedaan hebt” b*llshit vind, gebruikt door mensen die hun stomme stoten willen goedpraten 💡
En wees gerust, *als* er iets terugkomt en *als* dat in de vorm van een auto is, zal de motor achter de achterwielen bengelen, er is tenslotte maar één echte :first: Oja, en hij zal ook meer dan 2 pedalen hebben…
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.