Porsheforum.be Kalender ??

Home Forum Zeverhoekje Porsheforum.be Kalender ??

• Maker
    Discussie
  • Ik wou hierbij eens horen of dit op het forum al is?

Een Porscheforum.be kalender.

Moest dit er nog niet zijn wou ik eens horen of er eventueel interesse voor zou zijn?

Ik had dit in gedachte:

een Luxe A3 kalender met foto’s van de wagens hier op het forum. (Genomen tijdens een photoshoot of op evenementen)

Eventueel aangevuld indien nodig met wat exclusieve modellen ((911 GT1, Carrera GT,..)

Moest het er van komen zal het dan wss een kalender worden van 2013.

(Of er moest nu nog genoeg interesse zijn om het er dit jaar nog van te laten komen?)

De prijs voor de kalender zou ergens rond de 25 a 30€ bedragen. (Als er min 8 mensen één nemen)

Laat maar iets weten wat jullie ervan denken?

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
    • Zal vlug ne 991 bestellen, staat de mijne al zeker op de kalender hé 😎 😎 😎

Anoniem

Misschien een 4 tal per maand per model.
        Zoals funny schrijft beginnen bij de 356 en eindigen bij de nieuwe 991 als er al iemand eentje heeft kunnen bemachtigen.

Anoniem

Ik steun het initiatief volledig .
          Misschien de kalender chronologisch opbouwen van de 356 tot de 991 .
          Wel een Porsche-kalender .

leuk idee

Een stemming is denk ik idd het eerlijkste!
              Ik heb ook gezien dat je 2 horizontale foto’s op 1 pagina kan zetten.
              Dan kom je in elk geval toch al aan 24 wagens 😉 25 als je er nog een andere op de voorpagina zet.

Daarom was er op een ander P forum ook een stemmingsronde.
                Iedereen die wilde, plaatste 2 foto’s die hij zelf of een ander van zijn Porsche of van een andere Porsche had gemaakt.
                Er werd een datum afgesproken waarop er gestemd kon worden en tot wanneer.
                Daarna kon je aangeven of je interesse had voor de kalender.
                Het aantal aanmeldingen werd gewoon besteld, is het werk namelijk niet. Ook werd de foto met de meeste stemmen nog op de voorkant geplaatst.
                De volgorde van de foto’s werd volgens mij ook bepaald door het aantal stemmen, ook al kan ik me goed voorstellen dat je een P in de sneeuw niet bij de maand juli zet.
                Organisatie stelt niets voor, de leden van het forum moeten aan het werk om mooie foto’s te zoeken.

[quote=”porsche914orange” post=85311]dus als ik het goed begrijp zullen er dus maar 12 wagens in de kalender staan, zal dit niet voor wrijving zorgen?
                  Maw, zullen mensen zich niet geraakt voelen als hun wagen niet in de kalender verschijnt ?[/quote]

Met één porsche op de kalender per maand komen we er dus niet,met één per dag …..eeuuhh……al evenmin.

Ja cedric met uw colectie kan je al bijna een kalender vullen hè !Nee maar serieus ik vind het wel een goed initiatief maar 12 P van dit forum op 1 kalender is natuurlijk niet veel ,laat staan welke foto’s worden gebruikt ? en welke niet ?Stof tot discutie of tot nadenken ! ik vind het iets waar we verder moeten mee gaan of uitwerken tot een goede oplossing gevonden is .

dus als ik het goed begrijp zullen er dus maar 12 wagens in de kalender staan, zal dit niet voor wrijving zorgen?
                      Maw, zullen mensen zich niet geraakt voelen als hun wagen niet in de kalender verschijnt ?

Mijn gedacht was meer een fotokalender, geen huis tuin en keuken kalender.

Daarom het A3 formaat.

Zulke kalenders worden al enkele jaren op verschillende auto fora geproduceerd.
                        Met de leukste foto’s van de wagens van de forumleden van het afgelopen jaar.

[size=3]de methodiek zoals Koen hier aangeeft ligt me wel. dwz dat vele forummers vermoedelijk wel al een foto van hun bolide hebben om in te zenden. ik ben wat in de war mbt het A3 formaat maar veronderstel dat de foto’s max 1/3de van dit formaat beslaat en de rest voorbehouden is voor de kalender? zo ja, dan moet dit lukken met de resolutie van de meeste amateurfotografen.
                          verder denk ik dat het enthousiasme voor een kalender aan kostprijs van 25 euro (of meer) niet zo hoog zal liggen.[/size]

Ja ik had zowiezo enkel wagens van hier op het forum in gedachte. (enkel in uiterste nood zou ik andere hebben genomen)

Maar de bedoeling is idd foto’s van wagens van de forumleden op de kalender te zetten.

Dit zou idd kunnen op de volgende RLC, of voor diegene die een shoot willen doen, met die foto’s. Aan jullie de keuze.

Laat de suggesties maar komen…

Zeer leuk idee, doen zou ik zeggen !
                              Tijdens het komende REAL LIFE CAFE in Limburg, zitten we op een zeer mooie locatie : Alden Biesen in Bilzen.
                              Misschien dan het moment om foto’s te maken ?

RLC zal waarschijnlijk eind maart begin April doorgaan.
                              En Funny zorgt voor goed weer met de sausissen van Bruno bravo

Ooit gedaan door een ander Porscheforum .
                                Was dmv een wedstrijd waarbij iedereen maximaal 2 onbewerkte foto’s van zijn eigen wagen mocht insturen .
                                Naderhand mocht er gestemd worden en de 12 met de meeste stemmen kwamen op de kalender .
                                Was een super initiatief .
                                Ik zou dus ook enkel met foto’s van leden doen zonder andere modellen ertussen .
                                Dan is het geen Forumkalender meer .
                                En een kalender met mooie Porschefoto’s op kan je overal en altijd kopen

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.