portier deur 993 964 rechts gezocht…

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht portier deur 993 964 rechts gezocht…

• Maker
    Discussie
  • ik zoek een roestvrije rechterdeur voor 964 993.
    onderzijde moet roestvrij zijn
    enkele deukjes geen probleem…

kaal of compleet…

eventueel ruil/inruil 993 onderdelen in overleg..

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
    • Nog een foto weten te maken??

McKlusky biedt je hierboven toch een cabrio-deur aan ❓

Dus – omdat je geen cabrio hebt – wss een hoekje dicht lassen :sarcastisch

[quote=”porschefabian” post=116002]Het zou kunnen kloppen maar leg dan eens uit waarom Porsche in zijn onderdelenlijst voor beide auto’s maar 1 portier mogelijkheid heeft..[/quote]

Geen idee – gebeurt wel vaker.

993.???.???.?? nummer ❓

.. dan wordt de doude niet meer geproduceert 😉

Het zou kunnen kloppen maar leg dan eens uit waarom Porsche in zijn onderdelenlijst voor beide auto’s maar 1 portier mogelijkheid heeft..

Ik heb niet bij de Sc en andere oudere modellen gekeken…

Maar gooi je ook niet twee dingen doorelkaar?? Ik heb geen cabrio dus hoef dan ook geen hoekjes dicht te lassen… ???

[quote=”porschefabian” post=115962]Ja maar een deur is enkel het plaatwerk de raamstijlen zijn gewoon onderling los verwisselbaar.. [/quote]

De Cabrio heeft alleen het driehoekje aan de voorkant – en geen raamstijl die boven en achterlangs loopt. De laatste “staande” raamstijl mist bij een cabrio – en volgens mij zit daar een stukje (extra) in de gleuf van de deur gelast – anders heb je zeg maar een “gat” :sarcastisch

Niet on-overkomelijk natuurlijk om dat zelf even dicht te maken met ongeveer 1 vierkante centimeter plaat materiaal ➡ maar beter te weten – en te doen voordat je de boel naar de spuiter brengt en er pas bij het afmonteren achter komt :respect2:

Ja maar een deur is enkel het plaatwerk de raamstijlen zijn gewoon onderling los verwisselbaar..

PET geeft maar 1 portier mogelijkheid zowel voor de 993 als de 964..

ik weet dat er nu ook een ouder type deur inzit en vandaar ook de roest..
              als ik een 993/964 portier vindt dus jonger en zonder roest voor een nette prijs….. koop ik deze, anders slijp ik de onderste rand eruit… en las er een nieuw strook in…

Bij de cabrio mis je de achterste raamstijl – bij de nieuw te bestellen deur – als het voor een cabrio is – hoort dan volgens mij een stukje ingezet te worden 💡

Ik heb ooit ‘n 964 gezien – met een oudere (dan 964) deur …. kan wel, maar is niet 100 % ❗

… zeker niet wat rijwind betreft :wtf:

De deuren passen wel in de koets, maar zijn zeker niet gelijk — ook niet wat betreft het monteren van bijvoorbeeld de binnenste raamlijst ..

Ik heb een vroege en late Carrera 3.2 deur in m’n Carrera 3.2 .. bij de ene zit er gewoon een klein gaatje in het metaal – bij de andere een groter (vierkant) gat met daarin een kunststof busje … beide ten doel om een schroef op z’n plaats te houden – maar toch anders

Zonet ff door PET gelopen maar er is maar 1 deur mogelijkheid leverbaar.

uiterard zit er wel verschil in de los te wisselen raamstijlen en rubbers enz

In een 993 kan ook een portier van een oudere 911 vanaf jaren 80 ongeveer….
                    964 en 993 portier is bij mijn weten gelijk….

enkel het verschil tussen coupe en cabrio deur daar weet ik niets van ……Iemand die dat me foto’s kan onderbouwen?

Cabrio-deur is niet geheel gelijk aan die van ‘n coupe (voor wat de 964 betreft).

Ik weet ook niet of er verschillen zijn in de 964 en 993 deuren onderling ….

Ik zie graag de foto’s en een prijsidee van jouw kant..
                        ik heb nog vakantie dus heb mogelijkheden om bij overeenkomst snel op te halen….

en is ze kaal? Of staat er haar op? :mrgreen:

ik heb er nog één liggen van een cabrio, absoluut roestvrij, helaas op middelhoogte wel een deukje in van een paaltje, zal er van de week eens wat foto’s van maken en je mailen.

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.