Posche 968 te koop aangeboden

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Posche 968 te koop aangeboden

• Maker
    Discussie

• Dirk
    Deelnemer

Hallo,

Na veel duimgedraai en getwijfel heb ik toch de knoop doorgehakt en ga in mijn ‘schattebout’ verkopen. Een nieuwe carriere wending en het vooruitzicht van een eigen huis zijn hier vooral de redenen van.
      Het gaat om een Porsche 968 van 01/1992. De Kmstand is 127000km. Hij is altijd netjes onderhouden en verantwoordelijk gebruikt. Hij heeft een handgeschakelde 6-transmissie en bevat verder de gebruikelijke extra’s van dit model. Dus: elek. ruiten en spiegels, zetelverwarming, airco, verwijderbare hardtop, grijs lederen interieur met Alcantara touch, alarm met startonderbreking,Radio met bluetooth en USB enz…
      De originele kleur is Veilchenblau (of purper zoals men mij wel eens graag vermeld) en de 5-spaak 19 velgen zijn in grijs parelmoer afgewerkt. Zowel het interieur als de lak zijn bijna foutloos. Het enige ongeval dat ik kan vermelden is dat de linkerdeur door een motorrijder is aangereden die vervolgens vluchtmisdrijf heeft gepleegd. De deur werd echter door een originele 968/944 deur vervangen en gespoten in de originele kleur.

Na veel gesurf op okkazie-sites weet ik eigenlijk niet wat te vragen. Garages bieden gemm. 8000€ aan terwijl verkoopprijzen aan particulieren van 11000 tot 18000 varieren.
      Ik dacht dus dat 12500€ een eerlijke prijs was.

Indien interesse mail me naar dirk.meyers@meyers-eggermont.be , maar ook andere reakties of raadgevingen zijn meer als welkom.

Groeten,

Dirk.

Attachments:
      • DSC01217.jpg
      • DSC01218.jpg
      • DSC01221.jpg
    13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
      • [quote=”Vincent_991″ post=137192]Ziet er wel een hele propere en mooie wagen uit. En een beleggersitem want ik denk niet dat die nog heel veel in prijs gaan zakken (staat toevallig niet regio Schriek/Grootlo te koop want heb daar van het weekend ook een 968 te koop zien staan).[/quote]

Die van Schriek/Grootlo is de mijne
        In Irisblauw, dus iets donkerder en een CS

Zie ook topic Kiezen tussen Jessica Alba of Jessica Biel

Anoniem

En, intussen verkocht ?

Heel mooie wagen: indien complete historiek en pijnpunten (lees nokkenastandwielen en geleidingsplaatsjes) aangepakt denk ik dat 12000€ een eerlijke prijs is

968 :first:

Anoniem

Ben benieuwd hoe snel hij voor die prijs de deur zal uitgaan 😉

+1 Mush!
                Gaan voor de groovy kleuren and stand out of the crowd! :coolness:

Ik vind die paarse kleur hem prachtig staan! :lekker:
                Een beetje jammer van de interieurkleur, maar al bij al een heel geslaagde kleurencombo.

Persoonlijk vind ik de kleur net een pluspunt, maar ja, ik ben wel into groovy kleurkes 8)
                  De Macadamia 997’s moeten gemiddeld een 5000 Euro meer opbrengen dan hun standaard gekleurde collega’s… De tijd van ne zwarte of ne zilveren te nemen voor het waardebehoud zijn (goddank) voorbij :lekker:

Anoniem

[quote=”Vincent_991″ post=137192]En een beleggersitem want ik denk niet dat die nog heel veel in prijs gaan zakken[/quote]
                    Maybe…maar ik vrees dat hier het kleur een “probleem” zal vormen. Ik denk dat in de 968 de kleuren zwart, zilver, blauw en zelfs rood meer gegeerd zijn dan dit kleur. Nu ja, kleuren zijn persoonlijk, maar we hebben het hier elders en met andere modellen toch ook al meermaals gezien.
                    De prijs lijkt me correct voor dergelijke wagen maar ik vrees dat hij nog wat zal moeten zakken, vooral wegens de kleur. In zwart of zilver zou het misschien wel lukken aan die prijs (of de buurt van die prijs).
                    Uiteindelijk is het kwestie van iemand te vinden die net dat model in die kleur zocht. Dus uw tijd nemen voor de verkoop. Succes !

Beste Dirk
                      Iets grotere foto’s zullen de wagen beter tot zijn recht laten komen.
                      Ja, op onze oude dag zien we niet meer zo goed hé. 😉

Succes met de verkoop.

Ik heb me ondertussen even voorgesteld.
                        Ik wou niet echt overkomen als een ‘hit en run’. Ik hem hem ook nog nergens anders te koop gesteld. De reden waarom ik via porscheforum ga , was dat ik even een opinie van mensen met kennis van zake wou , en ik de auto ook liever verkoop aan een liefhebber dan aan ‘sjonnie’ die denk dat een gaspedaal maar 2 standen heeft 😛

Groeten en alvast bedankt voor de support.

Dirk.

Welkom en succes met de verkoop !

Ziet er wel een hele propere en mooie wagen uit. En een beleggersitem want ik denk niet dat die nog heel veel in prijs gaan zakken (staat toevallig niet regio Schriek/Grootlo te koop want heb daar van het weekend ook een 968 te koop zien staan).

Succes met de verkoop. De foto’s zijn wel redelijk klein …

Dag Dirk,
                                Welkom op het forum! :first:
                                Ik zou zeggen stel jezelf eens voor in het daarvoor bestemde topic, maar dat is misschien een klein beetje overbodig daar je Porsche vaarwel gaat zeggen.
                                Ik heb deze thread ook niet op slot gezet omdat het een mooi omschreven verkoopstopic is mét foto’s en een prijs, en niet gewoon een link naar Kapaza oid zonder verdere boe of ba. Misschien kan één of ander lid er iets mee… :salut:

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.