- Dit onderwerp bevat 13 reacties, 10 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren, 3 maanden geleden door .
-
Discussie
-
23 juli 2013 om 15:55
Hallo,
Na veel duimgedraai en getwijfel heb ik toch de knoop doorgehakt en ga in mijn ‘schattebout’ verkopen. Een nieuwe carriere wending en het vooruitzicht van een eigen huis zijn hier vooral de redenen van.
Het gaat om een Porsche 968 van 01/1992. De Kmstand is 127000km. Hij is altijd netjes onderhouden en verantwoordelijk gebruikt. Hij heeft een handgeschakelde 6-transmissie en bevat verder de gebruikelijke extra’s van dit model. Dus: elek. ruiten en spiegels, zetelverwarming, airco, verwijderbare hardtop, grijs lederen interieur met Alcantara touch, alarm met startonderbreking,Radio met bluetooth en USB enz…
De originele kleur is Veilchenblau (of purper zoals men mij wel eens graag vermeld) en de 5-spaak 19 velgen zijn in grijs parelmoer afgewerkt. Zowel het interieur als de lak zijn bijna foutloos. Het enige ongeval dat ik kan vermelden is dat de linkerdeur door een motorrijder is aangereden die vervolgens vluchtmisdrijf heeft gepleegd. De deur werd echter door een originele 968/944 deur vervangen en gespoten in de originele kleur.Na veel gesurf op okkazie-sites weet ik eigenlijk niet wat te vragen. Garages bieden gemm. 8000€ aan terwijl verkoopprijzen aan particulieren van 11000 tot 18000 varieren.
Ik dacht dus dat 12500€ een eerlijke prijs was.Indien interesse mail me naar dirk.meyers@meyers-eggermont.be , maar ook andere reakties of raadgevingen zijn meer als welkom.
Groeten,
Dirk.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.