Post hier foto van je huidige porsche

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Post hier foto van je huidige porsche

• Maker
    Discussie

• PDS

Hey

Na een tijdje op dit forum weet ik eigenlijk nooit wie welke auto heeft.

Ik ben echt wel benieuwd, dus misschien leuk om hier een foto te posten van je huidige P

15 reacties aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 435)
      • Op vraag van Vonheist
        Dit is dus die van mij een Carrera 3.2 uit ’84

[IMG]http://i60.tinypic.com/2u4imww.jpg[/IMG]

0

Heel mooi !

@akai
          : moet jij hier niet uw bijdrage leveren ? 😉

0

Prachtige wagen Dirk!

0

*luv

0

Schitterende *porsche :applaus:

0

Now that’s a car ! Wat een mooi interieur zeg.

0

*luv *luv

0

Hoog tijd voor een update … :

Guards Red Boxster 987 ingeruild voor deze White Boxster S 981 :

:relaxman:

0

akkoord, de motorkap is inderdaad groot genoeg, maar daar geraakt ze nooit…..de paal staat in de weg

0

@ deepee: de motorkap is groot genoeg voor sensa denk ik… 😯 :relaxman:

0

‘t is precies weer hoogtijd voor sensas aderlating 😎

hoe flikt een ouwe rakker als jij zoiets in een tweezits boxster waarvan de zetels niet plat kunnen ?

0

Die paal staat perfect als je met een nieuw lief thuiskomt… die krijgt de deur niet open om te ontsnappen … :relaxman: niet slecht gezien van Jorge. Nog ne slimme op het forum :happy:

geldt uiteraard ook voor de vrouwelijke forummers als zij met een nieuw lief thuiskomen

0

die vervelende paal zou daar bij mij niet lang overleven :think:

0

Ja precies wel 😆
                                  Moet es leren om hem juist te posten 🙄

0
                                  Wim

Precies veel last gehad van de storm de laatste dagen. :mrgreen:

0
                                  15 reacties aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 435)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.