Post hier foto van je huidige porsche

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Post hier foto van je huidige porsche

• Maker
    Discussie

• PDS
    Deelnemer

Hey

Na een tijdje op dit forum weet ik eigenlijk nooit wie welke auto heeft.

Ik ben echt wel benieuwd, dus misschien leuk om hier een foto te posten van je huidige P

15 reacties aan het bekijken - 256 tot 270 (van in totaal 435)
      • Gewoon top en prachtig mooi.

G.

PDS

en die prachtige RS ?

PICT3758.jpg

Even op Zandvoort, bij mij om de hoek.

Joehoe :happydance: :happydance: :happydance: ik mag hem nog eens tentoonstellen

20140723_141916_2014-07-27.jpg

[quote=”S2″ post=174423][quote=”Yfkes” post=174420]… na 4 jaar mee rond getoerd te hebben, nog hééééél even deze :

[/quote]

Gaat hij weg Yfkes???[/quote]

Idd S2… ben reeds een tijdje op zoek naar een 997 en ‘t is een “Black Edition” geworden… zelf heb ik die van mij nergens te koop gezet… hij wordt overgenomen door PZ MÜNSTER… normaal zou ik hem eind volgende week mogen gaan ophalen maar dat valt wat moeilijk met m’n job vandaar ga ik hem wss de week erop halen 😉

[quote=”stoffels70″ post=174413]
                    Terug nen USA import Robin ?
                    [/quote]

Ja idd, opnieuw van over de zee laten komen. Het feit dat ik het al eens eerder heb gedaan, maakt het stukken eenvoudiger en aanlokkelijker. Maar het blijft natuurlijk wat geluk hebben ook. Tot hiertoe alles in orde!

S2

[quote=”Yfkes” post=174420]… na 4 jaar mee rond getoerd te hebben, nog hééééél even deze :

[/quote]

Gaat hij weg Yfkes???

[quote=”911_NL” post=174415]Door het mooie weer …

gezwicht voor een water-koker in Speed-gelb :driver:[/quote]

Er staat zelfs JP in je kenteken… :mrgreen:
                        Mooi !

… na 4 jaar mee rond getoerd te hebben, nog hééééél even deze :

image_2014-07-27.jpg

Door het mooie weer …

Boxs.jpg

gezwicht voor een water-koker in Speed-gelb :driver:

[quote=”Robin” post=173810]Vorig weekend de (oude) nieuwe opgehaald. Betere foto’s volgen nog als ik hem eens goed heb kunnen poetsen! Hier al een eerste indruk…

[IMG]http://i60.tinypic.com/2efjrf5.jpg[/IMG]

[IMG]http://i57.tinypic.com/qy96rs.jpg[/IMG][/quote]

Terug nen USA import Robin ?

Sent from my iPad using Tapatalk HD

P1000146.jpg

P1000147.jpg

*luv :lekker: :up:

mooie 991 :up: :applaus:

15 reacties aan het bekijken - 256 tot 270 (van in totaal 435)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.