Post hier foto van je huidige porsche

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Post hier foto van je huidige porsche

• Maker
    Discussie

• PDS

Hey

Na een tijdje op dit forum weet ik eigenlijk nooit wie welke auto heeft.

Ik ben echt wel benieuwd, dus misschien leuk om hier een foto te posten van je huidige P

15 reacties aan het bekijken - 361 tot 375 (van in totaal 435)
    • PB

Omdat het dan toch iets mag kosten, ga ik voor het Liquid Metal Chrome Blue van de 918. *luv

[quote=”PatrickB” post=161974]
          En wat de dienstwagen betreft, ik heb de bestelbon van de 50Jahre even op hold staan. ;)[/quote]
          Welk kleur ga je nemen? 8)

Little Blue

Attachments:
            • rsz_gt31.jpg

mijn beauty

[url=http://postimg.org/image/plzavsulz/]

XXX

Ah, de Patrick heeft plannen :think:

PB

Wohoew!

thx Rocco !!

ok dan leen ik je mijn lege portemonnee wel eens omdat je aandringt 8)

PB

@Rocco: tuurlijk blijven we vrienden, ik moet ergens terecht kunnen om te lenen he. :mrgreen:

En wat de dienstwagen betreft, ik heb de bestelbon van de 50Jahre even op hold staan. 😉

Met de WTL familie in Italie. :geek:

DSCN0939-b.jpg

sterkte Patrick, we blijven toch vrienden he ? :engeltje:

wordt tijd dat Mush die forum dienstwagen eens gaat leveren aan jou 😉

PB

Al een tijdje, maar heb nog een akkefietje aan mijn rekker met ‘de lijn’ dat me de prijs van een mooie P. kan kosten. :puke:
                            Eens dat achter de rug is, kan ik pas echt plannen maken. 😉

Plannen Patrick ? :think:

PB

Tot nader order de enige P. in de garage:

allemaal schoonheden, :respect2: :respekt:

Na een 993 cabrio, 997 cabrio, terug een 993 cabrio eindelijk na 2 jaar en 3 maanden restauratie stel ik voor mijn (bijna af ) jubi :happydance:

15 reacties aan het bekijken - 361 tot 375 (van in totaal 435)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.